PER A LA HISTÒRIA
Els cinc personatges de Robin Williams
Des de la divertida senyora Doubtfire fins al professor de literatura John Keating a 'El club dels poetes morts'
El món del cine plora la mort de Robin Williamscine mort Robin Williams, un dels actors més prolífics de les últimes dècades. Però molts són els personatges, i de registres molt diferents, que quedaran per sempre gravats en la història del cine. Des del seu primer gran paper d'èxit interpretant Adrian Cronauer a 'Good morning, Vietnam', el 1987, fins a un dels seus últims personatges, Nolan Mack, que interpretava en el drama 'Boulevard', estrenat a l'abril.
Cinc personatges per a la història
Són moltes les pel·lícules marcades amb el segell de l'actor, mort aquest dimarts als 63 anys en un aparent suïcidi. Sens dubte, després del discjòquei políticament incorrecte de la Força Aèria dels Estats Units Adrian Cronauer, un dels seus personatges més populars és el de la senyora Doubtfire, guardonat amb un Globus d'Or. Ben diferent és el paper que va interpretar Williams a 'El club dels poetes morts', en què es transformava en el professor de literatura John Keating. Estrenada el 1989, aquest docent amant de la poesia i la lleialtat que els seus alumnes li demostren en l'última escena d'aquest film han quedat a les retines dels espectadors.
Notícies relacionadesAl polifacètic actor el va fer famós el paper de Sean Maguire a 'El indomable Will Hunting', pel qual va ser guardonat amb un Oscar com a millor actor secundari el 1998. Un film marcat per la relació entre el psicòleg Maguire (Robin Williams) i Will (Matt Damon). El 1998 també es va estrenar una altra pel·lícula de gran èxit 'Patch Adams', basada en la història de la vida del Dr. Hunter 'Patch' Adams que va interpretar Robin Williams.
Aquests són alguns dels seus personatges més populars, però per a la història en queden molts més.
- Calendari Quina festa és el 9 de juny? Només aquests municipis de Barcelona tindran un pont de tres dies
- Violència de gènere Crim brutal a Sentmenat: «Discutien molt, ell era molt masclista i ella s’havia cansat de mantenir-lo»
- «LAMINE COBRA EL QUE MEREIX» Guardiola desitja que Flick duri «molts anys al Barça»
- Acte a l’Escola Industrial Catalunya es proposa ampliar els seus polígons industrials per atraure més inversió estrangera
- Cop a una banda que robava DNIs, es disfressava com les víctimes i els retirava diners del banc
- Protecció a la infància La tutela de la indefensió
- Barcelona, protagonista Píndoles catalanes per a la longevitat
- TELEVISIÒ I MAS El ‘share’ són els pares
- La legislatura catalana ERC demana al PSC concrecions en finançament a Rodalies
- Esborrany de sentència de l’alt tribunal El TC basa en la "reconciliació" l’aval a l’amnistia per als líders de l’1-O