sèrie mítica de la bbc
50 anys de 'Doctor Who'
Syfy estrena un capítol especial amb aparicions sorpresa

Una imatge de l’episodi especial de ’Doctor Who’. /
El canal de pagament Syfy estrena a Espanya, aquesta nit, a les 22.25 hores, l'episodi especial de Doctor Who, que la BBC va emetre el mes de novembre passat per celebrar el 50è aniversari d'una de les sèries mítiques de la història de la televisió. Titulat El día del Doctor, aquest episodi és el penúltim de Matt Smith com a protagonista de la ficció i inclou aparicions estel·lars com les dels actors David Tennant i John Hurt.
Aquest capítol va registrar xifres rècord en la seva estrena simultània al novembre. Es va emetre en directe en més de 90 països d'arreu del món i va superar els 10 milions d'espectadors només al Regne Unit.
La trama se situa en els últims dies de la Guerra del Temps. Al seu planeta natal, Gallifrey, el Doctor de la Guerra (John Hurt), es planteja destruir els dos bàndols (els Daleks i els Senyors del Temps) per posar fi al conflicte. Això provocarà una trobada amb les seves futures encarnacions, el doctor número 10 (David Tennant) i l'11 (el citat Smith), cosa que donarà lloc a una aventura divertida, emocionant i plena de referències, un homenatge als 50 anys d'història de la sèrie. També faran aparició dues de les companyes del doctor, Rose (Billie Piper) i Clara (Jenna Coleman), i hi haurà algun cameo sorpresa. Ha estat descrit pel productor de la sèrie, Marcus Wilson, com «una carta d'amor als fans». Peter Capaldi és ja l'intèrpret número 12è del personatge.
- Els veïns surten de les seves ciutats a comprar roba i productes de la llar
- Els comicis del 2027 Junts aposta per prohibir als okupes l’empadronament
- Medicina La cirurgia plàstica arrasa entre els aspirants MIR
- Míchel, hospitalitzat d'urgència per un problema de salut
- Cas sota investigació L’Ana Julia va rebre a la presó regals dels funcionaris a canvi de sexe
- Cita internacional el 10J La Sagrada Família de Barcelona convidarà el Papa Lleó XIV pel centenari de Gaudí al juny de 2026
- Febre per Bad Bunny: 10 concerts a Madrid i 2 a Barcelona
- Mor James Foley, el director predilecte de Madonna i responsable de dues pel·lícules de la saga ‘Cincuenta sombras de Grey’
- Negociació PSOE-Junts El Consell de la UE tornarà a debatre sobre l’oficialitat del català el 27 de maig
- Sector bancari Carta conjunta de l'empresariat català a Sánchez contra l'opa