Trobat mort l'actor Philip Seymour Hoffman
L'intèrpret, de 46 anys i guanyador d'un Oscar per 'Capote' el 2005, ha aparegut sense vida en un apartament de Nova York
L'actor nord-americà Philip Seymour Hoffman ha estat trobat aquest diumenge al seu apartament del barri novaiorquès de Greenwich Village, segons informen en les seves edicions digitals els diaris 'New York Post' i 'Wall Street Journal'.
Les primeres informacions assenyalen que el popular actor, de 46 anys, que en el passat va reconèixer problemes amb les drogues, podria haver mort per una sobredosi.
Segons els diaris, el cos s'ha trobat aquest diumenge a primera hora de la tarda, i el Departament de Policia de Nova York està investigant el succés mentre els forenses treballen per determinar les causes exactes de la mort.
Hoffman va ser guardonat amb l'Oscar al millor intèrpret masculí per 'Capote' (2005) i ha estat tres vegades candidat com a secundari per 'La guerra d'en Charlie Wilson' (2007), 'La duda' (2008) i 'The master' (2012).
L'actor i director va néixer el 23 de juliol de 1967 a Rochester (Nova York) i va saltar a la fama als anys 90 com un dels secundaris favorits del cine nord-americà, especialment del més independent.
En la seva filmografia destaquen les seves interpretacions en títols com 'Magnolia', 'Happiness', 'Esencia de mujer' o 'Boogie Nights'.
- Salaris El truc de la nòmina que congela el teu sou encara que pugi el conveni col·lectiu
- Canvis en la geografia Els municipis de Tarragona que han desaparegut del mapa: pobles abandonats i localitats annexades
- Famosos Aquesta és la clínica de Barcelona on Lucas (Andy y Lucas) tornarà a operar-se el nas
- El pla de Simeone Cansats, però amb la Lliga encarrilada
- EL PARTIT DEL METROPOLITANO Doble cop al Reial i a l’Atlètic
