Joan Garriga: "Sempre voldré treure l'acordió on hi hagi festa"
"El que em motiva i apassiona és fer ballar. Jo entenc la música en clau de festa i comunitat", diu el cantant de La Troba Kung-Fú

Joan Garriga, de La Troba Kung-Fú.
El grup catalàLa Troba Kung-Fúpublica avui 'Santalegria', un tercer disc que ja ha desfermat la festa en múltiples escenaris i que sona tan viatger (hi ha corridos, cúmbies i ritmes de l'est) com arrelat. No en va es va gravar al seu quarter general dela Garriga, entre la via del tren i l'hort.
Joan Garriga, cantant del grup, assegura que entén la música a la seva manera: "Sempre intento provocar el ball. Entenc la música en clau de festa i comunitat". Preguntat per si vol ser músic per sempre, contesta convençut: "Ho intentaré. No sé si és del que viuré, però sí que sé que sempre tocaré. Vull poder treure sempre l'acordió quan hi hagi festa i tocar".
>> Llegiu l'entrevista completaamb Joan Garriga, de La Troba Kung-Fú www.e-periodico.cat
- Nova jubilació anticipada: quins treballadors podran retirar-se abans i quan entren en vigor els canvis
- Mobilització d'emergències Tallada la Ronda Litoral de Barcelona per un home pujat nu a un senyal
- ACCELERANT PER AL GAMPER El Barça presumeix del nou Camp Nou, "la vuitena meravella del món"
- Cita al fòrum Collboni elogia el Cruïlla com "el festival més amable" en el 15è aniversari
- EL DESIG DE L’ESTRELLA Renovació sense foto: faltava l’àvia Fátima
- fórmula 1 L’alonsomania desborda Barcelona
- Mobilitat sostenible Una quinzena de grans ciutats encara no multen els vehicles vetats
- Un registre ‘online’ permetrà a les ciutats multar a les ZBE
- CONTEXT Ja no hi ha excuses
- Prèvia de la cita a Barcelona Govern i autonomies topen abans de la Conferència de Presidents