La banda britànica Muse actuarà a Barcelona el 7 de juny
El concert de l'Estadi Olimpic serà l'única parada a Espanya de la gira d'estiu del grup

Matthew Bellamy, líder de Muse, la setmana passada en un concert a Alemanya.
El grup britànicMuse actuarà a Barcelona el dia 7 de juny a l'Estadi Olimpic Lluís Companys en el que serà l'únic concert a Espanya de la seva gira d'estiu. El recital s'emmarca en la sèrie de gales que el conjunt farà el 2013 com a continuació de la presentació del seu últim treball'The 2nd law'.
L'última actuació de la banda a Espanya va ser el mes d'octubre a Madrid, concert per al qual les entrades es van esgotar en unes hores i en què la banda de rock va oferir una espectacular posada en escena.
Els dies21 i 22 de novembre,el seu club de fans, www.livenation.es, farà unaprevenda d'entrades per al concert.
- Jaume Miralles serà el nou director general d’IA del Govern
- Malalties ultrarares Un jove amb síndrome SAVI millora gràcies a un fàrmac contra el lupus
- Deduccions fiscals El ‘BOE’ confirma una nova deducció de fins a 340 euros en el teu IRPF: així pots beneficiar-te d’aquesta ajuda
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- L’Apartur promou la "xivatada" anònima
- Judici a l’Audiència de Barcelona La ‘manada de Castelldefels’ reconeix la violació de tres noies i aconsegueixen una important rebaixa de la condemna
- EUROVISIÓ RTVE aprova retirar Espanya d’Eurovisió si hi participa Israel
- Cambra catalana Wagensberg renuncia a l’acta de diputat d’ERC al Parlament
- Cas Koldo Anticorrupció desmunta els arguments de Cerdán per demanar la seva llibertat: «L’aforament no implica mirar cap a un altre costat»
- Salut Álvaro Torres, nutricionista: «Menja una peça de fruita abans de començar el dinar»