Les reaccions
La tremenda crítica de Messi contra Mateu Lahoz: «La FIFA no pot posar un àrbitre així»
L’astre argentí destaca l’«alegria i alleujament» que suposa el pas a les semifinals del Mundial i critica l’actuació del col·legiat valencià.

Minuts després de l’èxit contra els Països Baixos, certificat en la tanda de penals, Leo Messi era la viva imatge de la felicitat. L’astre albiceleste va tornar a completar una actuació clau per classificar la seva selecció per a les semifinals del Mundial, en les que s’enfrontarà a Croàcia.
El punta del PSG va expressar el que significava aquest triomf. «Sento molta alegria, molt alleujament. No ens mereixíem arribar a la pròrroga i ni de bon tros als penals. Vam patir i hem passat, que és el més bonic, és impressionant», va proclamar Messi, orgullós de la resposta dels seus companys contra l’equip taronja.
«No està a l’altura»
«Hem demostrat partit a partit que sabem jugar sempre amb la mateixa intensitat, amb les mateixes ganes. Entenem els moments dels partits, estem molt il·lusionats, tenim moltes ganes. Necessitàvem aquesta alegria per a nosaltres i per a tota la gent que ens acompanya sempre», va afegir l’exblaugrana.
Brutal rajada de Messi sobre Mateu Lahoz 😡🔥
— Pablo Pascual (@pablopascu18) 9 de diciembre de 2022
“No puedo opinar por qué sino la FIFA me sanciona. No pueden poner a un árbitro así para un partido importante”#Argentina #LeoMessi #Qatar2022 pic.twitter.com/WtvBqxJyQ5
El seu gest va canviar quan li van preguntar per Mateu Lahoz, que va decretar 10 minuts d’afegit i va castigar l’Argentina amb una falta a l’últim moment que va acabar portant el partit a la pròrroga. «Teníem por abans del partit perquè sabíem qui era. No vull parlar de l’àrbitre. No pots ser sincer, de seguida et sancionen. Però la gent va veure el que va passar. La FIFA ha de veure això, no pot posar un àrbitre així per a un partit tan important. No pot ser que el col·legiat no estigui a l’altura», va afirmar Messi.
Pal a Van Gaal
Notícies relacionadesEl davanter va elogiar l’actuació del seu porter, que va parar els dos primers penals neerlandesos. «Amb Dibu sabem que tenim avantatge en els penals i ho ha tornat a demostrar», va apuntar Messi, que també va reprovar Van Gaal: «Ven que juga bé a futbol i després fa pilotades».
L’astre va vaticinar un partit dur contra Croàcia. «Va jugar d’igual a igual amb Brasil i té jugadors molt bons, sobretot al centre del camp. Els seus futbolistes es coneixen molt bé, per algun motiu són allà. Serà molt dur. Estem disfrutant moltíssim d’anar pas a pas», va concloure l’heroi albiceleste. Dimarts es tornarà a examinar a la recerca de l’anhelada final del 18 de desembre.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»