EL GP D'ÀUSTRIA DE MOTO2
Jorge Martín guanya a Àustria i aspira al títol mundial
La prova de Moto2, les voltes de la qual s'han reduït després de l'espectacular accident del malai Syahrin, ha sigut plenament dominada per l'espanyol

rozas54510634 martin jorge esp red bull ktm ajo kalex moto2 portrait 200816132057 /
Primer de tot dir que, pel que sembla, segons informació facilitada per Gino Borsoi, director esportiu de l’equip Inde Aspar Team, de Moto2, el seu pilot, el malai Hafizh Syahrin, un dels més estimats del pàdoc del Mundial, conegut graciosament com ‘el pescao’, està fora de perill després del vol que ha patit, en la tercera volta de la primera sortida de Moto2, quan s’ha trobat al mig de la pista la Kalex d’Enea Bastianini, quan va perdre el control de la seva moto i va caure a terra, cosa que va provocar la caiguda no només de Syahrin, sinó també d’Edgar Pons, el fill de Sito Pons, que també està bé.
Lliçó de Martin
En la represa, és a dir, a la segona sortida de Moto2, l’espanyol Jorge Martin (KTM), de 23 anys, campió del món de Moto3, guanyador de la Rookie Cup en el seu moment, ha fet tot un recital en el circuit austríac, on KTM ja ha guanyat la carrera de Moto3 amb Albert Arenas (KTM). Martin, que ha liderat la carrera de menys voltes (de 25 a 13), ha fet un gran salt perseguint el títol, la classificació del qual ara lidera el germanastre de Valentino Rossi, Luca Marini.
Notícies relacionadesMartin, que ha donat la volta d’honor amb la bandera espanyola i el toro que els seus pares portaven a Jerez per animar Àlex Crivillé, ha dominat de principi a final la prova i aconseguit la seva primera victòria en Moto2 (la núm. 9 de la seva vida) en el seu gran premi núm. 91. Un gran mèrit, un gran domini i, sobretot, una nova prova més que KTM mana a Àustria.
Lluita pel Mundial
«Vull dedicar-li la victòria al meu tiet Juanjo, que va morir la setmana passada, i és una victòria molt sentida ja que ens hem emportat tots un gran ensurt amb la caiguda, després de la primera sortida, d’Enea [Bastianini] i l’accident de Syahrin. No és fàcil tornar a pujar-se a la moto després de veure aquestes imatges, però, bé, aquí som per a aquells que no creien que podia guanyar en Moto2», va comentar Martin davant el micròfon de MotoGP.com. Martin ha reconegut que s’ha emportat dos o tres ensurts molt grans, «ja que no em fiava del pneumàtic davanter».
- Cuiner David Peregrina, el xef mallorquí assassinat al Brasil, va fugir a Sud-amèrica després de ser condemnat per estafa en una trama de falses hipoteques
- Salut pública Una associació demanda Sanitat pels casos de danys causats per Nolotil
- Pensionistes Això és el que cobraràs de jubilació amb una nòmina de 1.500 euros al mes
- Catinones, droga camuflada Catalunya, base de comercialització d’una nova coca dels pobres
- Zona en tensió Desallotjament d’El Kubo i La Ruïna: La Salle Bonanova tancarà accessos i suspendrà activitats aquest dijous
- Truc infal·lible Com pots acabar amb les taques grogues dels coixins
- Trobada sorprenent Els Reis, fans de la ‘princesa del poble’, Belén Esteban
- Seguretat Social Calcula com et queda la pensió el 2024: això és el que cobraràs | CALCULADORA
- Laboral Tothom qui té un contracte indefinit ha de recordar això
- Inflació L’IPC de novembre apunta que les pensions pujaran el 3,8% el 2024