quatre anys més
Márquez renova amb Honda fins a finals del 2024
«Des del primer any hem aconseguit l'èxit junts després de donar-me l'oportunitat a MotoGP», afirma el pilot català

rozas50599113 repsol honda team rider marc marquez of spain speeds through191027074726 /
Honda Racing Corporation (HRC) ha informat oficialment de la renovació fins a finals del 2024 de Marc Márquez, sis vegades campió mundial de MotoGP. El pilot català ha firmat, per tant, una extensió de quatre anys del seu contracte i continuarà competint amb l’equip de la fàbrica japonesa fins almenys el desembre del 2024. Fins ara, Márquez ha aconseguit 56 victòries, 95 podis i 62 ‘poles’ amb la seva RC213V.
Yoshishige Nomura, president d’HRC, s’ha pronunciat en els següents termes a l’anunciar la renovació del seu pilot estrella. «Ens complau anunciar que, després del final de la temporada actual, Marc estarà a la família Honda quatre anys més. Vam començar a parlar fa uns mesos, ja que les dues parts volien mantenir-se juntes i continuar guanyant. Marc va començar la seva carrera en la màxima categoria el 2013 i amb ell hem guanyat sis dels últims set títols de MotoGP. Com un campió únic, mereix un tracte únic. Tinc molta confiança en aquesta associació i desitjo que tots els involucrats continuïn tenint èxit».
Per la seva banda, Márquez ha expressat la seva alegria per l’ampliació del contracte. «Estic molt orgullós d’anunciar la meva renovació amb Honda per als pròxims quatre anys. Honda em va donar l’oportunitat d’arribar a la categoria de MotoGP el 2013. Des del primer any hem aconseguit l’èxit junts i em sento molt feliç de continuar formant part de la família Honda».
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Empreses Els tres fills del fundador de Mango Isak Andic assumeixen l’herència de manera equitativa
- MUNDIAL DE CLUBS Xabi Alonso trenca amb l’oficialisme d’Ancelotti i demana reforços després de quedar-se sense Zubimendi
- ACTUALITAT BLAUGRANA El Barça posa màxima pressió a Ter Stegen per forçar la seva sortida
- Unió Europea Espanya proposa blindar per llei que el cost de l’oficialitat del català corri al seu càrrec
- Acte a Barcelona Feijóo promet «més finançament» per a Catalunya si governa: «Sé que el necessita i el tindrà»