6 de febrer a les 19 h
Marxa exploratòria amb perspectiva de gènere a Mollet per detectar punts urbans foscos
L’objectiu de l’activitat és poder millorar la il·luminació del municipi per incrementar la seguretat

Aquest 6 de febrer a Mollet (Vallès Oriental) tindrà lloc una marxa exploratòria nocturna (19 h) per diferents zones de la ciutat per detectar punts foscos i poder millorar així la il·luminació del municipi.
La iniciativa neix amb el Pla de Millora de la Il·luminació durant l’elaboració del nou Pla d’Ordenació Urbanística Municipal i en sinergia amb el III Pla d’Igualtat Municipal. La intenció, destaca el consistori, és poder detectar amb precisió i ‘in situ’ la sensació de seguretat dels espais urbans amb perspectiva de gènere i poder millorar la il·luminació en els punts més foscos de la ciutat.
Notícies relacionadesL’acció consta de quatre fases totals: un treball previ amb entitats culturals i esportives per identificar sobre un mapa els punts imprescindibles d’observar, una primera sortida als carrers, la mateixa marxa exploratòria i l’elaboració de l’informe amb tota la informació recollida.
Llegeix totes les notícies de Mollet del Vallès a EL PERIÓDICO Mollet del Vallès
- 23 d’abril Una ‘badada’ deixa el diumenge de Sant Jordi sense obertura comercial a Barcelona
- Tu i jo som tres La crítica de Monegal: L’assassí, a més de matar, va mossegar la víctima
- De la mà de Cinesa Arriba la tarifa plana per anar al cine per 15,90 euros al mes
- Guerra d’Ucraïna Les tropes russes perden força a Bakhmut
- Encreuament de dards L’emotiva carta de comiat de Dani Alves i la contundent resposta de Joana Sanz
- Entrevista Luz Casal: «Pensar que la gent no és bona és una mica antic»
- Conflicte a l’est Guerra Rússia - Ucraïna avui: última hora de la guerra un any després de la invasió de Putin
- El ple El TC avalarà la llei Celáa i rebutjarà el recurs de Vox
- FUTBOL La UEFA obre una investigació al FC Barcelona pel cas Negreira
- Anàlisi completa Tamames posa a la venda el seu discurs com a candidat a la moció de censura