99 places lliures
Mollet acollirà una nova campanya de donació de sang el 25 d’octubre
Per donar s’ha de tenir entre 18 i 70 anys, pesar més de 50 quilos i trobar-se bé de salut
El 25 d’octubre, l’Institut de Sefuretat Pública de Cataluna –Edifici H, Aules 101, 102 i 103– de Mollet (Vallès Oriental), acollirà una nova campanya de donació de sang de 10 a 14h i de 16 a 20h.
Per participar en la campanya cal reservar cita a través de la web. En aquests moments ja han reservat cita 13 donants, cosa que deixa 99 places lliures.
Podràs donar sang si tens entre 18 i 70 anys, peses més de 50 quilos i et trobes bé de salut. Les dones poden donar sang un màxim de tres vegades a l’any i els homes un màxim de quatre.
Notícies relacionadesDes del Banc de Sang i Teixits recorden que els donants hauran de portar el document identificatiu.
Llegeix totes les notícies de Mollet del Vallès a EL PERIÓDICO Mollet del Vallès
- La cultura que ve 15 pel·lícules que marcaran el 2026 a les sales de cine
- Badalona Albiol oblida el desallotjament de l’antic B9 en el missatge de Cap d’Any
- Sorteig de Reis ¿On puc comprovar el meu dècim de la Loteria del Nen 2026 en línia? Consulta els números premiats
- Mendicitat digital Morir en directe per un repte d’internet
- Mobilitat La línia de metro que va trencar motllos
- 'El segon cafè' de La 2Cat L'Editorial de Cristina Villanueva: Any nou, les mateixes pors
- Club Entendre-hi + Animals i plantes ¿Com replantar l’arbre de Nadal després de les festes?
- Cas Koldo El jutge Puente denega l’autorització perquè Ábalos assisteixi a la comissió Koldo al Senat com va demanar el PP
- En contra del criteri de la Fiscalia El jutge obre judici oral contra Errejón per la presumpta agressió sexual a Elisa Mouliaá
- Negociació amb el PSOE ERC assegura que amb el nou model de finançament Catalunya rebrà entre 4.000 i 5.000 milions d’euros més
