El pròxim 1 d’octubre
El Club Bàsquet Mollet jugarà la final de la Lliga Catalana Leb Plata contra el Cornellà
Els dos únics clubs catalans de la categoria de bronze es disputaran el primer títol de la temporada

Abans del seu debut a la Lliga Catalana Leb Plata, el Recanvis Gaudí Club Bàsquet Mollet ja veu a l’horitzó el primer possible títol de la nova temporada en la categoria bronze del bàsquet estatal.
La Federació Catalana de Bàsquet ha revelat la incògnita del model de competició de la Leb Plata catalana, que serà a un únic partit del CB Mollet contra el CB Cornellà. El duel serà una final entre els vallesans i els del Baix Llobregat.
El compromís es disputarà el divendres 1 d’octubre, a les 20 h, al Parc Esportiu Barcelona de Cornellà de Llobregat. L’edició passada, el Barça B es va imposar a la Lliga Catalana LEB Plata després de guanyar, per 57 a 78, el CB Prat. Més notícies de Mollet a l’edició local d’EL PERIÓDICO
- Partit Popular Toni Nadal, al Congrés del PP: «A Mallorca parlem català, no mallorquí»
- El mapa territorial Enquesta CIS: El PSOE assetja cinc governs autonòmics del PP en l’equador de la legislatura
- Comerç La FNAC d’El Triangle s’acomiada avui amb grans rebaixes
- Segona vida (II) María Vasco, bronze a Sydney"Quan em vaig retirar vaig començar de zero, com un nadó. Em van deixar sola"
- BARCELONEJANT Obre el primer Bikini Lab
- Espanya en un moment crucial Salazar renuncia a estar en l’executiva al ser acusat d’"assetjament sexual"
- Perfil L’últim supervivent de l’equip de Sánchez en les primàries del 2017
- Espanya en un moment crucial Illa s’alinea amb Sánchez i lloa la seva tasca en el Govern
- García-Page reclama una qüestió de confiança o convocar eleccions
- Apunts polítics de la setmana Sánchez i Feijóo, nova oportunitat