Inversions

Welcome To The Jungle tanca una ronda de 20 milions d'euros

La companyia francesa reforça el seu finançament per expandir-se pel Regne Unit i Alemanya, així com per reforçar la seva presència a Barcelona

welcome-to-the-jungle

welcome-to-the-jungle

1
Es llegeix en minuts
Gabriel Ubieto

La companyia francesa i amb presència actualment a Barcelona i Praga (República Txeca) Welcome To The Jungle ha tancat aquest dilluns una ronda de finançament per valor de 20 milions d’euros. Així ho han confirmat a EL PERIÓDICO fonts de la companyia, que han detallat que aquesta injecció de capital la destinarà a obrir dos nous mercats (Regne Unit i Alemanya), així com a reforçar-se en els que ja tenen activitat.

Notícies relacionades

Welcome To The Jungle és una ‘start-up’ especialitzada en el que denominen ‘employement branding’, és a dir, generen tecnologia i continguts per connectar les ofertes laborals de les empreses amb els candidats més idonis. Són una espècie de Tinder de l’ocupació especialitzada en perfils de treballadors qualificats. Actualment ocupen 150 persones en tot el món, vuit de les quals operen des delPier01 de Barcelona. I al mercat espanyol ja treballa amb firmes històriques com Seat o altres ‘start-ups’ d’èxit recent com Badi. «Construir un relat és l’eina més eficient de promoció per a les empreses i aquí és on entrem nosaltres», explica el director al mercat espanyol, Sergio Balcells.

L’equip de Welcome To The Jungle elabora perfils per a les empreses, on són els treballadors els que expliquen els punts forts de treballar en la companyia. És mitjançant aquesta comunicació més propera i centrada en el vídeo que aquesta ‘start-up’ pretén que les empreses puguin diferenciar-se i captar el talent per a les seves plantilles. I per a la fase de retenció, aquesta ‘start-up’ començarà a desenvolupar amb la nova injecció de capital l’eina ‘welcome home’, que consistirà en una intranet perquè les companyies comuniquin de manera àgil i ràpida les últimes novetats corporatives als seus empleats.