'dark kitchens'

Kraving Kitchens diversifica la seva oferta gastronòmica

La firma facturarà 300.000 euros aquest any i realitza 2.000 comandes al mes

zentauroepp49799165 foto kraving190920102104

zentauroepp49799165 foto kraving190920102104

1
Es llegeix en minuts
Guillem Tapia

Kraving Kitchens preveu afegir dues noves marques a la seva oferta gastronòmica. La ‘start-up’ del sector de les dark kitchens –restaurants que venen el seu menjar únicament a través de plataformes de repartiment a domicili– llançarà al mercat una nova ensenya especialitzada en pokes, els populars bols de menjar hawaià, en les pròximes setmanes. Més endavant la firma també es planteja llançar una altra marca de plats de «carn sense carn» basada en productes com Heura. Aquesta oferta gastronòmica s’afegirà a l’actual de menjar vietnamita i mediterrani.

Notícies relacionades

«Repartim a través de totes les plataformes –Deliveroo, Glovo, Just Eat...–, i a través de la nostra pàgina web atenem sobretot les grans comandes d’oficines», relata Mar Consul, fundadora i directora general de Kraving Kitchens. Actualment la firma realitza unes 2.000 comandes mensuals i disposa d’un únic local al centre de Barcelona amb el qual, assegura, pot cobrir la demanda de tota la ciutat. «La pròxima cuina l’obrirem a Madrid, però encara no tenim data», apunta Consul. L’emprenedora també destaca que difícilment els restaurants mitjans i petits podran continuar fent front als costos de vendre menjar a domicili. «Si has d’atendre la sala i adaptar la teva cuina a les comandes costa que surtin els números», sosté.

Kraving Kitchens té una plantilla de 8 empleats i aquest any facturarà 300.000 euros.