Eliminar les taques de les mans
El làser és el sistema més eficaç per esborrar les taques melàniques que apareixen pel fotoenvelliment cutani

Eliminar les taques de les mans
La forma més senzilla per eliminar les antiestètiques taques de les mans és recórrer a les cremes despigmentants. Aquest tipus de cosmètics estan formulats amb procisteïna, un actiu despigmentador que regula la melanina i corregeix les taques. Mentre que per prevenir-les el més aconsellable és aplicar diàriament una crema amb un alt índex de protecció solar.
El làser és el sistema més efectiu per eliminar totalment les taques melàniques que apareixen pel fotoenvelliment cutani, especialment si són resistents a les cremes i als pílings. El nombre de sessions varia en funció del cas i la intensitat de les taques, però amb dues o quatre n'hi sol haver prou.
Notícies relacionadesL'amelan és un tractament mèdic que realitzen els dermatòlegs i que consisteix a aplicar una mascareta d'amelan, una fórmula despigmentadora que inhibeix la formació de melanina i és eficaç en funció de la taca. Per potenciar-ne l'efecte, s'aplica diàriament a casa una crema del mateix producte.
Una mascareta casolana a base de cogombre, julivert i llimona també ajuda a aclarir les taques cutànies. S'ha de triturar un cogombre a la batedora i afegir el suc de mitja llimona amb un manar de julivert picat. Quan la barreja dels ingredients està homogènia es deixa reposar uns segons i s'aplica a les mans durant 20 minuts. Posteriorment es retira amb aigua tèbia.
- Tribunals Els Mossos tanquen la investigació per la mort de l’amo de Mango: conclouen que la caiguda va ser accidental
- Humor ‘La casa nostra’, la ‘sitcom’ de Dani de la Orden amb què 3Cat recuperarà l’esperit de ‘Plats bruts’
- Procés impulsat per l'ajuntament Badalona desallotja el popular bar de 'tardeos' Santa Lola davant el malestar dels propietaris
- Església Lleó XIV nomena el barceloní Daniel Palau nou bisbe de Lleida
- Ferran Corominas: "Vam jugar 10 minuts plorant, ens vèiem a Segona"
- Una estranya mutació genètica permet que algunes persones dormin menys
- Nou posicionament Junts vol prohibir el burca al carrer i vetar l'ús del vel a escoles i instituts
- Procés impulsat per l'ajuntament Badalona desallotja el popular bar de 'tardeos' Santa Lola davant el malestar dels propietaris
- Manresa Un dels mossos que va participar en el rescat d'una menor al Cardener: "Em va sortir de dins, veia que la nena s'estava ofegant"
- Nou acord El Govern lliga amb ERC l’última injecció de recursos i salva la seva estabilitat sense pressupostos