Les famílies poden gaudir duna trentena de patis escolars durant les vacances de Setmana Santa /
Durant dos caps de setmana, coincidint amb les vacances escolars de Setmana Santa, les famílies poden gaudir d’una trentena de patis oberts de centres educatius de tots els districtes de la ciutat de Barcelona.
En concret, els patis estan oberts els dissabtes i diumenges d’aquest període en diferents horaris de matí i de tarda. Entre la trentena de centres educatius, hi ha diverses escoles bressol municipals, amb espais adreçats especialment a infants de fins a 6 anys d’edat acompanyats de les seves famílies o de les persones adultes de referència.
Notícies relacionadesCada pati escolar té un servei de monitoratge que obre i tanca les instal·lacions dins dels horaris previstos i que vetlla pel seu bon ús.
Consulta els centres i els horaris d’obertura dels patis aquí.
- Al minut Guerra de l’Iran, en directe: última hora | Nova negociació entre els EUA i l’Iran per aconseguir la pau
- Animals de companyia Ja és oficial: la UE endureix avui les normes per als amos de gossos i gats amb un nou requisit obligatori
- Compte enrere per a la PAU Què se n’ha fet de Berta García, l’alumna que va treure la millor nota a la selectivitat catalana: «El pitjor de la universitat és Rodalies i els mals professors»
- PAU 2026 a Catalunya Arribar a la selectivitat després del curs de les vagues: «Entenc la protesta, però competim per la nota amb alumnes que no han fet ni una aturada»
- SECTOR IMMOBILIARI El boom de l’habitatge mostra els seus primers signes de fre: menys vendes i pujades de preu
