
Les famílies poden gaudir duna trentena de patis escolars durant les vacances de Setmana Santa /
Durant dos caps de setmana, coincidint amb les vacances escolars de Setmana Santa, les famílies poden gaudir d’una trentena de patis oberts de centres educatius de tots els districtes de la ciutat de Barcelona.
En concret, els patis estan oberts els dissabtes i diumenges d’aquest període en diferents horaris de matí i de tarda. Entre la trentena de centres educatius, hi ha diverses escoles bressol municipals, amb espais adreçats especialment a infants de fins a 6 anys d’edat acompanyats de les seves famílies o de les persones adultes de referència.
Notícies relacionadesCada pati escolar té un servei de monitoratge que obre i tanca les instal·lacions dins dels horaris previstos i que vetlla pel seu bon ús.
Consulta els centres i els horaris d’obertura dels patis aquí.
- Altes temperatures Dones grans que es confinen per «no morir» de calor: «Em tanco amb un ventilador, tres ampolles d’aigua... i les telenovel·les turques»
- Tips de les residències d’estudiants a Collblanc
- Incendis i tuits frenen Vox
- Els incendis exposen els diferents models de gestió de cada comunitat
- Evacuades més de 100 persones d’un refugi dels Picos de Europa
- Singularitat arquitectònica La desgràcia que explica per què hi ha un escut del Barça a una finestra de Santa María del Mar
- Successos Un narco serbi s’amaga set anys a Lloret de Mar i el descobreixen pel passaport fals
- Incendis a Astúries El foc ha arrasat ja 4.000 hectàrees a Astúries: tres nous incendis enfonsen els veïns en l’angoixa
- Les flames avancen i ja calcinen el 7% de tota la província d’Ourense
- Castella i Lleó, Astúries i les Canàries davant el foc