L’emotiu rescat d’un cabirol en els incendis de Zamora | Vídeo
Els efectius d’una brigada de lluita contra incendis forestals ELIF de la base de Villardeciervos (Zamora) han aconseguit salvar del foc un cabirol en l’incendi forestal de Losacio (Zamora).
Així ho va indicar la Junta de Castella i Lleó aquest dijous a través del compte de Twitter @NaturalezaCyL, en què van compartir aquesta curiosa i positiva informació en el marc d’un incendi que, segons les primeres estimacions oficials, podria haver calcinat entre 30.000 i 36.000 hectàrees de terreny.
La Junta recorda que els incendis forestals afecten també els animals de la zona incendiada i, lamentablement, alguns no sobreviuen.
Notícies relacionadesEl cabirol rescatat sembla haver tingut més bona sort i els brigadistes li van donar aigua i li van aplicar roba humida per fer-li baixar la temperatura.
L’incendi forestal de Losacio, declarat diumenge passat 17 de juliol, es troba ja «estabilitzat», tot i que no controlat, per això manté la situació d’actiu i en nivell 2 de perillositat.
- Els excessos de la paternitat Els pares helicòpter aterren a la facultat per protegir els seus fills
- La gestió de la dana Mazón va veure vídeos de les inundacions a El Ventorro i ara sospesa dimitir
- El sector agrari nord-americà, en ruïnes
- Patrimoni històric Alerta per la contínua demolició d’estacions de ferrocarril centenàries
- Sistema de salut 70 anys del Vall d’Hebron, el gran hospital públic català
- Aquests són els pobles als que has d'anar una vegada a la vida
- Comunitat Valenciana La dimissió i un avanç electoral guanyen força en els dies més crítics de Mazón
- Observatori Social de l’Habitatge Prensa Ibérica-Santander Enquesta: El 78% dels catalans reclamen un acord sobre la llei del sòl que agilitzi la construcció de pisos
- Lliga F Un bon Espanyol cau amb dignitat contra el Reial Madrid
- TENNIS Sinner destrossa Zverev i lluitarà avui pel número u
