Medi Ambient
Washington i Pequín acorden cooperar contra el canvi climàtic
Els dos països es comprometen a «reforçar la implementació» de l’Acord de París contra la crisi climàtica després d’una visita oficial de John Kerry a Xangai

L’enviat especial per al canvi climàtic dels EUA, John Kerry, i el seu homòleg xinès, Xie Zhenhua, es van comprometre a Xangai a «reforçar la implementació» de l’acord contra la crisi climàtica de París, ha informat avui el Ministeri de Medi Ambient xinès.
En un comunicat emès després de la visita de dos dies de Kerry a Xangai, els dos països van acordar «millorar les seves respectives accions» contra el canvi climàtic i «cooperar en els processos multilaterals» per combatre la crisi climàtica, que «ha de ser abordada amb la serietat i urgència que requereix».
Temes:
- Horta-Guinardó Les disputes obliguen a tancar l’Associació de Veïns del Carmel
- Futbol El Barça va concedir a Limak l’obra del Camp Nou malgrat que un informe tècnic li atorgava la pitjor puntuació
- Anàlisi Improvisació organitzada
- Baròmetre d’octubre Enquesta del CIS: El PSOE amplia a 15 punts el seu avantatge sobre el PP, que torna a retrocedir
- Laura Lobo, advocada experta en herències: “No s’ha de donar per fet que els nebots hereten del tiet solter i sense fills”
- UN ALTRE CONTRATEMPS Lewandowski també es lesiona i no jugarà el clàssic
- Solidaritat amb Palestina ¿La vaga del 15 d’octubre per Palestina segueix endavant després de l’acord de pau? Sí, i aquests són els serveis mínims
- Presentació a Barcelona Feijóo planteja endurir els requisits per obtenir la nacionalitat espanyola
- Futbol El Barça oficialitza el seu acord amb Ed Sheeran per a la samarreta del clàssic: horaris de venda
- Inundacions El Govern acusa Puigdemont de «mentir» sobre la gestió d’Illa del temporal a Catalunya