Amb poc temps de diferència
Dos homes moren a Catalunya en dos accidents laborals diferents
Un veí de Mataró ha mort al caure d’una bastida de 4 metres a Santa Eulàlia de Ronçana
Una hora abans, un home de 41 anys ha tingut un altre accident en què ha quedat atrapat per una grua

Tremp Pallars Jussa Lleida 01-12-2020 La residencia geriatrica de Tremp (Fundacio Fiella-Sant Hospital de Tremp) ha sofert un brot important de COVID19 amb moltes defuncions Tresllat en ambulancia d un dels residents a l hospital Foto Jordi V Pou /
Dos homes han perdut la vida a Catalunya aquest dimarts, 1 de juny, en dos accidents laborals diferents. Un home de 39 anys i veí de Mataró (Maresme) ha mort aquest dimarts al matí al caure d’una bastida de 4 metres a Santa Eulàlia de Ronçana (Vallès Oriental). Els Mossos d’Esquadra han rebut un avís cap a les 09.30 hores alertant que hi havia hagut un accident laboral en una empresa de construcció del municipi, quan un treballador estava fent unes reformes dalt d’una bastida i ha caigut.
Fins al lloc s’hi han desplaçat dues dotacions de bombers i diverses unitats del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM), que han certificat la seva mort. Els Mossos han posat els fets en coneixement del jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de Granollers i del Departament d’Empresa i Treball, com estableix el protocol.
Una hora abans, un home de 41 anys ha tingut un altre accident laboral en què ha quedat atrapat per una grua en una empresa de Manresa (Bages). Segons han informat els Mossos d’Esquadra a Efe, cap a les 8.34 hores d’aquest dimarts han rebut l’avís d’aquest accident laboral, en què un operari ha quedat atrapat entre el braç i la cabina d’una grua.
Notícies relacionadesEn aquest cas, els Bombers de la Generalitat han pogut alliberar l’home, de 41 anys, de nacionalitat espanyola i veí de Casserres (Berguedà), tot i que finalment ha acabat morint.
Més notícies de Mataró a l’edició local d’EL PERIÓDICO
- Ciència espacial Telescopis de tot el món observen l’arribada d’un gegantí objecte interestel·lar al nostre Sistema Solar
- Investigació en marxa Una desena d’afectats per càncer denuncien la fàbrica de Tenneco a Badalona: «Ho fem pels nostres fills»
- Òbit Qui era Diogo Jota, el jugador del Liverpool mort en un accident de trànsit a Zamora
- Festivals Cancel·lat el concert de Fito Páez que havia d'inaugurar el festival de Cap Roig
- Mor Michael Madsen, actor de 'Kill Bill' i 'Reservoir Dogs', als 67 anys
- Directius Mor l’exdirector de Port Aventura i Riu Hotels, l’empresari mallorquí Lluís Rullan Colom
- Mor Michael Madsen, actor de 'Kill Bill' i 'Reservoir Dogs', als 67 anys
- Ocupacions d'estiu De provador de platges a tastador de gelats: les ocupacions més singulars de la temporada d'estiu
- Incidències Un transformador que fon fusibles deixa més d’una setmana sense llum unes 160 llars i comerços de Barcelona
- Trama Koldo Ministres amb seient a Ferraz donen per fet una «reestructuració» en el PSOE «no només limitada a Organització»