CRISI SANITÀRIA
El cas de Covid en un campus infantil de futbol de Mataró resulta ser una «falsa alarma»
El monitor i els nens que havien estat en contacte també van acudir a fer-se la prova PCR i «tots van donar negatiu»

Els nens, i les respectives famílies, que aquest dimarts van iniciar un aïllament preventiu després d’un cas de Covid-19 en un campus de futbol infantil de la Fundació Esportiva Laru de Mataró, ja han recuperat la rutina. Segons expliquen des de la Fundació, el nen que dilluns a la tarda va donar positiu va tornar a fer-se la prova, aquesta vegada, amb resultat negatiu, així que tot ha quedat en una «falsa alarma» i els nens han tornat al campus.
Tot i que aquest dilluns el nen ja no va acudir al campus, perquè, segons van explicar responsables de la fundació, ja s’havia trobat malament durant el cap de setmana, des de la Fundació Laru van activar els protocols i van alertar les famílies dels nens que havien compartit grup, perquè s’aïllessin i no acudissin al cumpus avui i es posessin en contacte amb el seu centre d’atenció primària.
El monitor i els nens que havien estat en contacte també van acudir a fer-se la prova PCR i «tots van donar negatiu», assenyala Julio Perálvarez, responsable de la direcció esportiva de la Fundació Laru. «No hi ha cas ni brot de Covid», afegeix.
Protocols a prova
Segons Perálvarez, la situació ha permès posar a prova els protocols, que «han funcionat molt bé». Així, explica que Salut els ha confirmat que no hi ha cap brot i que es pot seguir amb la programació.
Més notícies de Mataró en l’edició local d’EL PERIÓDICO DE CATALUNYA
- No relaxa el toc de queda El Govern català prepara una desescalada en la restauració i l’hostaleria
- Salaris Sous Mercadona: quant cobra un treballador d’aquests supermercats el 2021
- LES XIFRES DE LA PANDÈMIA Catalunya genera un nou caos estadístic a l’eliminar de cop 80.000 contagis
- ESCAC A L’EXPRESIDENT Els Mossos revelen una «llista negra de periodistes anti-Bartomeu»
- Sisme en la Monarquia Les infantes Elena i Cristina es van vacunar als Emirats durant una visita al rei Joan Carles
- Disturbis a la capital catalana Almenys 10 detinguts a BCN després de la manifestació a favor de Hasél
- Disturbis a Catalunya Clamor policial, empresarial i polític davant la creixent onada de violència al carrer
- Pels disturbis Manifestacions per Pablo Hasél a Barcelona i altres ciutats d’Espanya | Última hora de les protestes en directe
- Participació «estrangera» Cinc anarquistes italians, detinguts després dels disturbis a BCN
- Investigació policial Bartomeu passa la nit al calabós pel Barçagate