encara hi ha zones molt danyades
Reparar els danys del temporal 'Gloria' al Maresme costarà un mínim de 40 milions
Els alcaldes de la conca del Tordera demanen un «Pla Marshall» per evitar que el sector agrícola desaparegui després de la borrasca
foto 3601143
Les dades provisionals revelen que reparar els danys que el temporal ‘Gloria’ ha provocat al Maresme costaran un mínim de 40 milions d’euros.
Així es desprèn del Consell d’Alcaldes extraordinari que s’ha celebrat aquest dimarts a Mataró, en què 22 dels 30 municipis de la comarca han fet un primer balanç dels desperfectes que han patit.
L’alcalde participa al Consell d’Alcaldes extraordinari que té lloc al @ccmaresme per valorar l’afectació de #Gloria al #Maresme. @DBotePaz va demanar aquesta convocatòria per abordar els problemes compartits derivats del temporal com la mobilitat o l’afectació al litoral pic.twitter.com/LPhAfd0CJv
— Ajuntament de Mataró (@matarocat) 28 de enero de 2020
No obstant, la previsió és que aquesta xifra s’incrementi, ja que encara hi ha zones molt danyades on ha sigut impossible accedir i, per tant, incloure en aquesta primera estimació.
Notícies relacionadesLa trobada ha evidenciat que l’àrea més perjudicada ha sigut la de la conca del riu Tordera, els alcaldes de la qual han demanat un «Pla Marshall» per evitar que el sector agrícola desaparegui en aquest territori.
Més notícies de Mataró
- Temporal Una llevantada intensificarà les pluges i les nevades a Catalunya aquest dilluns i dimarts, i deixarà acumulacions de fins a 200 litres.
- Conclave del PP Feijóo assegura que Sánchez «encoratja l’enfrontament» amb el model de finançament autonòmic
- ‘Declaració de Saragossa’ Els barons del PP firmen una declaració amb una proposta de finançament autonòmic
- Relacions infantils ¿És normal que els nens es barallin? Carlos González, pediatre, resol la pregunta: «El nostre fill no és un monstre»
- HORITZONS Desglaç de l’Àrtic i geopolítica: La Xina busca alternatives a Suez amb la ‘Ruta de la Seda Polar’
