encara hi ha zones molt danyades
Reparar els danys del temporal 'Gloria' al Maresme costarà un mínim de 40 milions
Els alcaldes de la conca del Tordera demanen un «Pla Marshall» per evitar que el sector agrícola desaparegui després de la borrasca
foto 3601143
Les dades provisionals revelen que reparar els danys que el temporal ‘Gloria’ ha provocat al Maresme costaran un mínim de 40 milions d’euros.
Així es desprèn del Consell d’Alcaldes extraordinari que s’ha celebrat aquest dimarts a Mataró, en què 22 dels 30 municipis de la comarca han fet un primer balanç dels desperfectes que han patit.
L’alcalde participa al Consell d’Alcaldes extraordinari que té lloc al @ccmaresme per valorar l’afectació de #Gloria al #Maresme. @DBotePaz va demanar aquesta convocatòria per abordar els problemes compartits derivats del temporal com la mobilitat o l’afectació al litoral pic.twitter.com/LPhAfd0CJv
— Ajuntament de Mataró (@matarocat) 28 de enero de 2020
No obstant, la previsió és que aquesta xifra s’incrementi, ja que encara hi ha zones molt danyades on ha sigut impossible accedir i, per tant, incloure en aquesta primera estimació.
Notícies relacionadesLa trobada ha evidenciat que l’àrea més perjudicada ha sigut la de la conca del riu Tordera, els alcaldes de la qual han demanat un «Pla Marshall» per evitar que el sector agrícola desaparegui en aquest territori.
Més notícies de Mataró
- Animals de companyia Ja és oficial: la UE endureix avui les normes per als amos de gossos i gats amb un nou requisit obligatori
- Compte enrere per a la PAU Què se n’ha fet de Berta García, l’alumna que va treure la millor nota a la selectivitat catalana: «El pitjor de la universitat és Rodalies i els mals professors»
- PAU 2026 a Catalunya Arribar a la selectivitat després del curs de les vagues: «Entenc la protesta, però competim per la nota amb alumnes que no han fet ni una aturada»
- SECTOR IMMOBILIARI El boom de l’habitatge mostra els seus primers signes de fre: menys vendes i pujades de preu
- En primera persona Carme, activista: "Viure una situació de violència de gènere em predisposava a evitar altres vincles"
