NOMENAMENTS
El degà dels advocats de Mataró Julio Naveira, escollit president del Consell de l'Advocacia
Naveira agafa el relleu del degà de Girona, Carles McCRagh, que durant 2017 ha presidit la institució

Imatge d’arxiu de Julio Naveira, escollit president del Consell de l’Advocacia. /
Aquest divendres, el Consell de l'Advocacia Catalana ha escollit per unanimitat en un ple el nou president de la institució: el degà del Col·legi d'Advocats de Mataró, Julio J. Naveira.
Després de la designació, Naveira ha explicat que el seu primer objectiu com a representant de la institució serà "prioritzar el dret de la defensa dels advocats, perquè és l'única manera de garantir els drets dels ciutadans davant la justícia", segons un comunicat del Consell.
Naveira agafa el relleu del degà de Girona, Carles McCRagh, que durant l'any 2017 ha presidit la institució, que representa els 14 col·legis d'advocats catalans: Barcelona, Figueres, Girona, Granollers, Lleida, Manresa, Mataró, Reus, Sabadell, Sant Feliu de Llobregat, Tarragona, Terrassa, Tortosa i Vic.
Notícies relacionadesEl Consell escull anualment el seu nou president entre els degans d'aquests 14 col·legis catalans perquè els representi durant un any.
En el ple d'aquest divendres, els representants del Consell també han nomenat el degà del Col·legi d'Advocats de Granollers, Josep Medina, com a vicepresident per al mandat del 2018.
- A Ceuta Mor Abdou Ngom, icona de la crisi migratòria per l’abraçada viral a una voluntària de la Creu Roja
- Comerç BCN descarta comprar El Centre de la Vila i deixa pendent el seu futur
- Incivisme Un prostíbul en un pis del carrer d’Aragó causa enuig al Clot
- Dret de rectificació del FC Barcelona
- patrimoni La icònica xarcuteria Puig de Sant Andreu continuarà despatxant
- HEREDITÀRIA Insomni familiar fatal, la malaltia que treu el son i ha matat 35 persones d’una mateixa família a Jaén
- Concentració Feijóo crida a manifestar-se avui a Madrid "per la democràcia"
- Protesta de jutges i fiscals ‘Las mil y una togas’ es planten 10 minuts
- Les Forces Armades celebren el seu dia a Tenerife
- Apunts polítics de la setmana Ayuso i Feijóo, de campanya (per separat)