per incomplir la normativa
Retirades 584.000 mascaretes i 7.250 tests ràpids d'un polígon de Madrid
Tot això procedia del mercat asiàtic i no tenia l'autorització pertinent, segons la investigació
Agents de la Guàrdia Civil amb destinació a la Secció Duana Abroñigal en col·laboració amb personal adscrit a la Conselleria d’Economia, Ocupació i Competitivitat de la Comunitat de Madrid, han intervingut material sanitari que no complia la normativa i que estava a punt de ser distribuït des d’un establiment majorista situat al polígon industrial Cobo Calleja de Fuenlabrada.
Com a resultat de la inspecció i de les comprovacions realitzades s’han paralitzat un total de 584.180 mascaretes, 7.250 tests ràpids de Covid-19, 307 unitats de gel hidroalcohòlic, 65 termòmetres infrarojos digitals i 1.500 sobres de clorit de sodi, ha informat aquest dilluns la Comandància de la Guàrdia Civil de Madrid i el Govern regional en notes de premsa.
Tot això procedia del mercat asiàtic i no tenia l’autorització pertinent, mentre presentaven diferents incompliments de la normativa vigent, així com el degut marcatge la CE i l’etiquetatge en l’idioma oficial.
A través d’aquestes inspeccions es pretén salvaguardar la salut i seguretat dels consumidors impedint la comercialització de totes aquelles unitats que, pels seus defectes, no es puguin considerar aptes segons la normativa vigent, que siguin falsificacions o bé que no hagin superat els assajos oficials pels òrgans acreditats.
A més del control de locals comercials, la campanya, que es mantindrà durant els pròxims mesos, es desenvolupa a través de la revisió de més de 100 webs de venda de mascaretes en farmàcies i establiments de tota la regió.
- Prova popular Luis Enrique corre a Barcelona per la seva filla Xana en una edició multitudinària de la Cursa d’El Corte Inglés
- Molts ho confonen amb fatiga: així comença la insuficiència cardíaca que afecta 700.000 espanyols
- Interior combatrà el frau en els canvis de sexe en els Bombers
- Barcelona 4 Reial Madrid 3 Un Barcelona salvatge sepulta el Madrid i obre una nova era
- La ‘generació muda’ arriba a l’oficina
- Conducció Els cinc consells de la DGT per comprar un cotxe de segona mà
- Una vegada més La Policia Nacional alerta: compte amb aquest sms que suplanta a la DGT
- Mercat immobiliari Gonzalo Bernardos és molt pessimista amb el futur de la vivenda: «Veurem gent a...»
- Un any de les eleccions Illa tindrà una proposta de finançament abans de l’estiu i refreda una reunió amb Ayuso
- GUERRA COMERCIAL Els Estats Units i la Xina pacten la suspensió parcial d’aranzels i creen un mecanisme de diàleg