per incomplir la normativa
Retirades 584.000 mascaretes i 7.250 tests ràpids d'un polígon de Madrid
Tot això procedia del mercat asiàtic i no tenia l'autorització pertinent, segons la investigació
Agents de la Guàrdia Civil amb destinació a la Secció Duana Abroñigal en col·laboració amb personal adscrit a la Conselleria d’Economia, Ocupació i Competitivitat de la Comunitat de Madrid, han intervingut material sanitari que no complia la normativa i que estava a punt de ser distribuït des d’un establiment majorista situat al polígon industrial Cobo Calleja de Fuenlabrada.
Com a resultat de la inspecció i de les comprovacions realitzades s’han paralitzat un total de 584.180 mascaretes, 7.250 tests ràpids de Covid-19, 307 unitats de gel hidroalcohòlic, 65 termòmetres infrarojos digitals i 1.500 sobres de clorit de sodi, ha informat aquest dilluns la Comandància de la Guàrdia Civil de Madrid i el Govern regional en notes de premsa.
Tot això procedia del mercat asiàtic i no tenia l’autorització pertinent, mentre presentaven diferents incompliments de la normativa vigent, així com el degut marcatge la CE i l’etiquetatge en l’idioma oficial.
A través d’aquestes inspeccions es pretén salvaguardar la salut i seguretat dels consumidors impedint la comercialització de totes aquelles unitats que, pels seus defectes, no es puguin considerar aptes segons la normativa vigent, que siguin falsificacions o bé que no hagin superat els assajos oficials pels òrgans acreditats.
A més del control de locals comercials, la campanya, que es mantindrà durant els pròxims mesos, es desenvolupa a través de la revisió de més de 100 webs de venda de mascaretes en farmàcies i establiments de tota la regió.
- Als peus de collserola Tensió entre ‘runners’ i veïns a la Carretera de les Aigües
- Cues pel 48 Open House Barcelona
- La contracrònica Vinícius arruïna la millor tarda de Xabi
- Eleccions legislatives a l’Argentina Milei es prepara per fer canvis amb el suport inèdit dels Estats Units
- Rodalies va desprogramar més de 800 trens al setembre
- Viral La nova vida de Dani Alves als 42 anys, de futbolista a predicador en una església a Girona: «S’ha de tenir fe, jo soc la prova d’això»
- REUNIÓ DE LA DIRECCIÓ El PSOE fa una última crida a Junts per evitar la ruptura: «Val la pena dialogar i arribar a acords»
- L’atenció primària Les infermeres de Catalunya critiquen la vacunació «improvisada» contra la grip en una jornada de concentracions
- Després de més de tres hores de reunió Junts decideix per unanimitat trencar amb el PSOE i la militància votarà dimecres i dijous
- El Zoo de Barcelona accelera la seva gran transformació amb l’horitzó al 2030: així seran els nous espais
