violenta baralla
Detingut un indigent per intentar matar-ne un altre amb un cúter al centre de Madrid
Els agents es van trobar un home assegut a sobre d'un altre mentre empunyava una arma blanca i apunyalava la víctima a la cara i el coll
25/09/2018 Foto de recurso de un coche patrulla de PolicÃa Nacional. /
Agents de la Policia Nacional han detingut un indigent al districte madrileny de Centro de Madrid per intentar matar-ne un altre amb una arma blanca aquesta nit, per la qual cosa va haver de ser hospitalitzat, ha informat Europa Press un portaveu de la Prefectura Superior de la Policia de Madrid.
Els fets es van produir passades les 21 hores d’ahir dimecres quan els agents van ser advertits que s’estava produint una violenta baralla al carrer d’Escalinata número 6 entre diverses persones que viuen al carrer.
Notícies relacionadesEls agents es van trobar un home assegut a sobre d’un altre mentre empunyava un cúter i apunyalava la víctima a la cara i el coll. Davant els fets, els policies van aconseguir desarmar l’autor, un home etíop de 56 anys, amb diversos antecedents penals, i van procedir a la seva detenció per un delicte d’homicidi en grau de temptativa.
La víctima, espanyol de 41 anys, també amb antecedents policials de tot tipus, va ser atès per sanitaris del Samur-Protecció Civil. Van comprovar que presentava talls a la cara i el coll, per la qual cosa va ser traslladat conscient i orientat en un ambulància a l’Hospital 12 de Octubre, on va ingressar amb pronòstic reservat però no greu, ha indicat a Europa Press un portaveu d’Emergències Madrid.
- ¡Que deixis de plorar, nen!
- Sorteig Extraordinari de Nadal 2025 Comprovar Loteria Nadal 2025: consultar si el meu dècim té premi
- La Policia es presenta al CNIO a petició d’Anticorrupció, que investiga una denúncia
- Investigació oberta Mossos rastreja el GPS del mòbil de Jonathan Andic per reconstruir els seus passos
- CRÍTICA David Bisbal, nadales d’etiqueta i èxits ‘turbo’
- Segons la consellera de Drets Socials El Govern i les entitats socials han pogut reallotjar 120 de les 180 persones vulnerables que habitaven al B9
- Actor amb problemes Tylor Chase, l’exestrella infantil de Nickelodeon que ara viu al carrer
- Estil de vida El secret de la longevitat de Lewandowski per seguir a l’elit amb 37 anys: «No és el que faig ara, sinó el que he fet els últims 10 anys»
- Actuació del Tribunal de Comptes Investiguen l’Agència Espanyola de Cooperació Internacional per contractes sense justificar de 21,7 milions
- Rànquing Els 10 millors espectacles del 2025: de ‘L’amor venia amb taxi’ de La Cubana al nou ‘Germans de sang’ al Condal
