baralla tumultuària
Nou detinguts en una baralla que va deixar quatre ferits per arma blanca a Madrid
La Policia Nacional continua investigant els fets, però es descarta una disputa entre bandes llatines
La Policia Nacional ha detingut nou persones després d’una baralla al carrer Jerónima Llorente, al districte de Tetuán, que va tenir com a resultat quatre ferits per arma blanca. El succés va ocórrer sobre les 20.00 hores d’aquest dimecres i el ferit més greu, un home 39 anys, que presentava dues ferides per arma blanca al tòrax, una al costat i una altra a l’esquena, va ser traslladat a l’hospital de La Paz.
Els altres tres ferits són un home i una dona, tots dos d’uns 55 anys, i un altre home d’uns 40 anys, tots ells amb talls al cap i a les mans que van ser traslladats també a l’hospital de La Paz. Les nou persones arrestades per la seva implicació en aquesta baralla estan acusades de baralla tumultuària, segons han informat a Efe fonts policials.
Les edats dels acusats oscil·len entre els 30 i els 40 anys, tot i que el més jove té 23 anys i el més gran, 56. A més de les persones hospitalitzades, els detinguts també tenen contusions lleus i lesions per ampolles de vidre com a conseqüència de la baralla. Els investigadors han descartat que l’origen del succés sigui una disputa entre bandes llatines. La Brigada d’Informació de la Policia Nacional ha assumit les indagacions.
- La Portada d'El Matí de Catalunya Ràdio La humiliació de citar Pujol, una ofensa innecessària
- Construcció Javier Sequera, professional de la construcció: "Prefereixo perdre 400 euros en una feina i guanyar un professional que sap el que està fent"
- "Els llibres et fan volar" Vueling celebra Sant Jordi 2026 amagant descomptes per a vols en diversos punts de Barcelona: així els pots trobar
- Combustibles Preu de la gasolina i el dièsel avui, 22 d’abril, a Espanya per la Guerra de l’Iran: nova baixada dels carburants
- Successos VÍDEO | Rescatat un aficionat al kitesurf a una milla de la platja del Bogatell de Barcelona després d’estar una hora a la deriva
