Lesió de turmell
Carmena, operada: «Cap problema» per a la seva candidatura a les eleccions
La primera edil de Madrid haurà d'anar amb crosses o en cadira de rodes durant tres mesos
GRAF9435 MADRID, 10/9/2018.- La alcaldesa de Madrid, Manuela Carmena durante de la rueda de prensa que ha ofrecido hoy en el Palacio de Cibeles para anunciar formalmente que opta a la reelección y que lo hará en una plataforma que -ha dicho- no creará ella sino todo Madrid.Carmena ha asegurado que ha aceptado ser candidata ante la insistencia de sus ediles, jóvenes llenos de vida que le han hecho ver que su proyecto está por concluir y que para ello era necesario que ella siguiese liderando el equipo EFE/Zipi. /
L’alcaldessa de Madrid, Manuela Carmena, es troba “animada” i amb la seva “vitalitat” habitual després de ser operada per la seva lesió al turmell a causa de la caiduga per les escales de casa seva divendres passat, un accident que no suposarà “cap problema” per poder estar activa amb la seva candidatura de cara a les pròximes eleccions municipals, el maig del 2019.
Així ho ha destacat la delegada de Medi Ambient i Mobilitat del Consistori, Inés Sabanés, durant una intervenció a ‘Onda Madrid’, on ha explicat que l’alcaldessa està “molt bé” i que haurà de “guardar repòs”.
“Ella té vitalitat. Ens escriu a tots i ens va recordant temes pendents”, ha destacat la delegada, que ha dit que està “segura” que Carmena li preguntarà ben aviat sobre com va el tema de la contaminació a Madrid, on s’ha activat l’escenari 1 del protocol per contaminació des de fa tres dies.
A preguntes sobre com anirà la seva recuperació tenint en compte que els espera un semestre “molt intens” que acabarà amb les eleccions, ha assenyalat que és “rellevant” que s’estigui en forma però ella sap que “cal saber conviure amb un tipus de lesió”.
Amb crosses o en cadira de rodes
Notícies relacionadesCarmena rebrà l’alta previsiblement aquest dijous i haurà d’anar amb crosses o en cadira de rodes durant tres mesos.
“Ha de canviar costums però mantenir el 100% de la seva activitat sense cap problema”, ha remarcat reconeixent els col·laboradors que les eleccions seran “llargues i intenses”. “Tot i que jo prefereixi que siguin tranquil·les i reflexives. Però en fi, he de ser d’una altra època de la política”, ha conclòs la delegada madrilenya.
- FC Barcelona El Barça es topa amb el Bayern i tot es decidirà al Camp Nou (1-1)
- Música Concerts gratis pel Dia Internacional de Jazz a Barcelona: hora, lloc i programació
- Brot en un hospital Què és la sarna noruega que està afectant més de 30 persones a Galícia? Té cura?
- Getafe-Barcelona (0-2) El Barça s’imposa al futbol pedra i té el títol de Lliga a un pam
- MUNDIAL DE MOTOGP Márquez torna en gran a Jerez protagonitzant una altra pilleria
