L’All-Star de l’NBA

Antetokounmpo, MVP, i Curry, líder, donen triomf al Team Lebron

L’ala pivot dels Bucks va aportar 35 punts en tot just 19 minuts per dominar per 170-150 el Team de Kevin Durant

Antetokounmpo, MVP, i Curry, líder, donen triomf al Team Lebron
3
Es llegeix en minuts

L’ala pivot grec Giannis Antetokounmpo, dels Bucks de Milwaukee, va fer honor a la seva condició de MVP de la lliga i, en tot just 19 minuts, va aportar 35 punts, set rebots, tres assistències, una recuperació de pilota i un tap com a líder del Team Lebron, que va guanyar, per 170-150 al Team Kevin Durant en la 70a edició del Partit de les Estrelles.

Al costat d’Antetokoumpo, que es va quedar amb el premi d’MVP de l’esdeveniment, el base estrella dels Warriors de Golden State, Stephen Curry, que abans del partit havia guanyat per segona vegada el concurs de Triples, també va ser decisiu en la victòria a l’aconseguir 28 punts i quatre assistències, sent el líder de l’equip.

Mentre que els reserves, el base Damian Lillard, dels Trail Blazers, i Jaylen Brown, dels Boston Celtics, van mostrar la seva inspiració encistelladora a l’aportar 32 i 22 punts, respectivament, per al Team Lebron, que va tenir com a capità l’aler estrella de Los Angeles Lakers, LeBron James. Mentrestant, el veterà base Chris Paul, dels Suns, es va encarregar de dirigir l’atac al repartir 16 assistències amb vuit rebots i sis punts. Luka Doncic, per la seva banda, que va ser el jugador amb més minuts en pista, va aportar vuit punts, tres rebots defensius i va repartir vuit assistències.

Tot i que James tot just va jugar 13 minuts i va aportar quatre punts amb quatre assistències, el domini del seu equip, dirigit per l’entrenador Quin Snyder, dels UtahJazz, va ser permanent i van aconseguir guanyar tres dels quatre períodes, inclent-hi el segon quan van anotar 60 punts.

El triomf va permetre a James tenir marca perfecta de 5-0 en els Partits de les Estrelles en els quals ha sigut capità de l’equip.

Zero defenses

Amb un joc soporífer d’intercanvi permanent de cistelles, sense cap defensa, ni estratègia i molt menys intensitat al bàsquet d’equip, les aportacions individuals van ser les que van fer la diferència final.

El Team Durant, sense l’aler estrella dels Brooklyn Nets, que va ser baixa per lesió, va tenir com el seu millor encistellador l’escorta Bradley Beal, dels Wizards, a l’aconseguir 26 punts, inclosos sis triples de 12 intents.

Notícies relacionades

Al costat de Beal, líder encistellador de la lliga, el base dels Nets Kyrie Irving va ser el més efectiu amb 24 punts, 12 assistències. El seu company d’equip, James Harden, i Jayson Tatum, dels Celtics, van acabar el partit amb 21 punts cada un, que només els va permetre per arribar primers als 24 punts, en honor al número que va vestir a la seva samarreta el mort Kobe Bryant, en el quart període que va posar final el partit, que va deixar nou canvi de líder al marcador i cinc empats.

Sense cap tipus d’interès esportiu, els veritables guanyadors del partit van ser les històriques escoles i universitats negres (HBCU). L’equip LeBron va representar el Thurgood Marshall College Fund i l’equip Durant va jugar per al United Negro College Fund. Els dos fons són organitzacions sense finalitats de lucre que busquen atorgar beques i recolzar les HBCU. La lliga va generar 3 milions en donacions per a HBCU i es va assegurar que cada element de l’esdeveniment estigués orientat a promoure les escoles, segons l’NBA.