Doble derrota
Els germans Hernangómez arriben al doble doble però sense premi
Els dos jugadors van tenir un bon nivell individual però no van poder evitar la derrota contra els seus rivals

hernangmez
Els germans Hernangómez van viure una nit similar a l’NBA, ja que tots dos van rendir a bon nivell individual, i van arribar fins al doble doble, però no van poder evitar les derrotes de Charlotte Hornets contra Milwaukee Bucks (85-93) ni de Minnesota Timberwolves contra Dallas Mavericks (91-111).
Així, Willy va sumar 10 punts, 13 rebots, 4 assistències i 2 robatoris en 20 minuts de joc partint com a suplent a Charlotte, mentre que Juancho va aportar 12 punts, 12 rebots, 1 assistència i 1 tap en 27 minuts com a titular al Target Center.
Notícies relacionadesNo obstant, cap va poder cantar victòria i els que més es van barallar per aconseguir-ho van ser els Hornets, que no van poder frenar Giannis Antetokounmpo. El grec va demostrar per què és el vigent MVP de la competició i va aconseguir 41 punts i 20 rebots, cosa que va segellar la victòria dels Bucks.
D’altra banda, un altre europeu, Kristaps Porzingis, va ser el botxí dels Timberwolves. Davant de l’absència de Luka Doncic, l’exjugador del Reial Betis, aliat amb Seth Curry, (27) va completar el seu millor partit de la temporada i va sumar 38 punts i 13 rebots, fet que va servir per dirigir el triomf dels Mavericks a Minnesota.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»