Sorteig de la Diada
La Grossa: el premi extraordinari de dos milions d’euros cau a Vilassar de Dalt
Sorteig de la Grossa de la Diada 2022: comprova’n els resultats
Aquest diumenge, 11 de setembre del 2022, s’ha celebrat a Catalunya el sorteig de la Grossa de la Diada, coincidint amb la festivitat catalana. S’hi rifava un premi extraordinari de 2.000.000 euros, atorgat a la butlleta que coincideixi en les cinc xifres i la sèrie amb el número premiat.
També s’han premiat amb 50.000 euros els propietaris de les butlletes que han contingut només les cinc xifres guanyadores, sense la sèrie. El segon i el tercer premi repartien 20.000 i 10.000 euros per butlleta, respectivament. Pots consultar aquí els resultats.
Els dos milions cauen al Maresme
El 33.617 amb la sèrie 2 ha sigut el premi extraordinari de la Grossa de la Diada d’aquest 2022, i s’ha venut a Vilassar de Dalt (el Maresme, Barcelona). L’afortunat o afortunada que va adquirir aquest butlleta s’emportarà un premi de dos milions d’euros, amb un gravamen del 20% que s’hi aplicarà en concepte d’impost d’IRPF.
- Animals de companyia Ja és oficial: la UE endureix avui les normes per als amos de gossos i gats amb un nou requisit obligatori
- Compte enrere per a la PAU Què se n’ha fet de Berta García, l’alumna que va treure la millor nota a la selectivitat catalana: «El pitjor de la universitat és Rodalies i els mals professors»
- PAU 2026 a Catalunya Arribar a la selectivitat després del curs de les vagues: «Entenc la protesta, però competim per la nota amb alumnes que no han fet ni una aturada»
- SECTOR IMMOBILIARI El boom de l’habitatge mostra els seus primers signes de fre: menys vendes i pujades de preu
- En primera persona Carme, activista: "Viure una situació de violència de gènere em predisposava a evitar altres vincles"
