Joc d'atzar
Grossa de Sant Jordi 2019: primer premi i resultats
El número 08766 s'emporta 50.000 euros i la sèrie 02, dos milions
La sort de la Grossa de Sant Jordi 2019 se n’ha anat cap a Barcelona i l’Ametlla del Vallès. Sobretot, per a la capital catalana, on s’ha venut la sèrie 02 del número 08766, premiat amb dos milions d’euros. S’ha distribuït en un estanc delbarri del Carmel, al carrer de Llobregós, número 98. La resta de sèries del 08766 s’emporten 50.000 euros per cada butlleta de 5 euros.
A l’establiment del Carmel se n’han venut uns quants. El propietari de l’estanc, un emocionat Carles Alquézar, ha assenyalat en declaracions als mitjans que els afortunats són del barri, perquè és la clientela habitual de l’estanc, que va obrir les seves portes l’any 1966. Aquest és el premi més important que han donat en aquests 53 anys.
El número 08766 s’ha venut, així mateix, a l’estanc del carrer Major de l’Ametlla del Vallès (Barcelona).
El sorteig extraordinari de la Grossa de Sant Jordi, el més breu des que va començar fa tres anys, retransmès a través d’internet i no amb una gala, com era habitual, també ha premiat les cinc xifres i tots els acabaments d’aquest número guanyador, així com els números anterior i posterior. A més, hi ha hagut una tercera extracció que ha premiat amb cinc euros per butlleta, és a dir, la devolució, tots els números acabats en cinc. En total, s’han repartit uns quatre milions d’euros en premis.
Notícies relacionadesEls afortunats que hagin obtingut un premi inferior als 1.000 euros podran demanar en qualsevol dels 2.100 punts de venda autoritzats una transferència directa al compte bancari, que s’haurà de fer efectiva en un termini màxim de 48 hores. Tots aquests establiments, principalment estancs, llibreries, quioscos i bars, podran pagar premis en metàl·lic de fins a 120 euros. Els premis a partir de 50 euros es podran cobrar a qualsevol oficina de CaixaBank. Les butlletes premiades caduquen als 90 dies.
A partir de demà ja es posaran a la venda els números de la Grossa de Sant Joan, una nova loteria que repartirà tres milions d’euros.

getthumbsbyfilename
Fa 2291 dies
Fa 2291 dies
Fa 2291 dies
Fa 2291 dies
Fa 2291 dies
Fa 2291 dies
Fa 2291 dies
Fa 2291 dies
Fa 2291 dies
Fa 2291 dies
Fa 2291 dies
Fa 2291 dies
Fa 2291 dies
Fa 2291 dies
Fa 2291 dies
Fa 2291 dies
Fa 2291 dies
Fa 2291 dies
Fa 2291 dies
Fa 2291 dies
Fa 2291 dies
Fa 2291 dies
Fa 2291 dies
Fa 2291 dies
Fa 2291 dies
Fa 2291 dies
- NARCÍS MARTÍ FILOSIA "Pintant soc feliç: ningú m’aplaudeix i ningú em xiula"
- Relacions interpersonals El celibat voluntari s’obre pas entre les joves: «Fa dos anys que estic sense relacions i mai he estat millor»
- Reglament de trànsit El canvi de normativa sobre llums d’alerta genera un mercat fraudulent
- Meteorologia adversa Les temperatures extremes posen en alerta sis comunitats a l’inici de l’onada de calor
- Revisionisme polèmic Trump canvia noms de llocs i festes per mirar de reescriure la història
- Salud El Hospital Comarcal del Alt Penedès reabre con el traslado de pacientes e incidencias técnicas
- A Barcelona Pla de xoc contra la «degradació» de Sant Antoni: més policia, neteja, atenció social i millores en la superilla tàctica
- Aquesta setmana Catalunya activa avisos grocs i taronges per calor a Lleida, Tarragona i Girona
- Transport públic El bus nocturn de Barcelona suma més de 100.000 usuaris després de la posada en marxa de dues noves línies
- La realitat imita l’art El petit poble de Lleida on Picasso va superar el seu bloqueig artístic