LOTERIA DEL GOVERN
La Grossa de Cap d'Any crea dos nous premis
La Grossa de Cap d'Any ha ampliat les possibilitats de resultar agraciat. La Generalitat ha decidit fer més atractiva la seva loteria, que celebrarà la seva segona edició el pròxim 31 de desembre. Els grans premis s'ampliaran dels tres que hi va haver el primer any a cinc. També es remuneraran les butlletes en què coincideixin les centenes: el 2013 només es va fer amb les desenes.
En el nou sorteig es posaran a la venda en un primer moment 50 milions d'euros. D'aquests, es calcula que seran repartits 35 milions en premis. Els 15 restants es destinaran a programes d'atenció a la infància. No obstant, la principal novetat és que s'han previst un quart i un cinquè premi. El quart repartirà 1.000 euros per euro jugat i el cinquè, 500 euros per euro apostat.
Notícies relacionadesLa maquinària del sorteig, que va néixer l'estiu de l'any passat per fer la competència a la Grossa de Nadal de Loteries i Apostes de l'Estat, ja està en marxa des de fa mesos. Per exemple, pel que fa a vendes. Si l'any passat no es van poder comprar bitllets fins a mitjans de setembre, aquest 2014 ja estan a punt de comercialitzar-se. Entre finals d'aquest mes i principis de juliol està previst que els clients puguin adquirir les butlletes als punts de venda habituals o bé per internet.
El primer premi de la Grossa de Cap d'Any, igual que el del 2013, serà de 100.000 euros per bitllet de 5 euros.
- MUNDIAL DE MOTOGP Àlex Márquez: «El meu germà té pilotes, bé, ara una i mitja»
- "No guiris, només locals": augmenten els usuaris d''apps' de cites que veten els 'expats' a Barcelona
-
Ofert per
- Complex d’oci i esport Paella gratis i rumba en directe en la inauguració del nou ‘wakepark’ de Castelldefels
- Hongria Jaume Collboni, en la marxa de l’Orgull LGTBI prohibida a Budapest: «Pot passar demà a Barcelona»
- Calçat Una podòloga, contundent respecte a portar crocs a l’estiu: «L’ideal és que no les utilitzis»
- Recomanacions «Dinar de 10»: els elogis al millor restaurant de Cornellà de Llobregat, segons Tripadvisor
- La moda del te 'matcha': quina és la diferència amb el cafè?
- Dennis Lehane: "Ara la gent prefereix el relatabans que la veritat"
- Un altre menú d’etapes frustrants i llampecs emocionals