On Catalunya
Complex d’oci i esport
Paella gratis i rumba en directe en la inauguració del nou ‘wakepark’ de Castelldefels
El circuit de ‘cable ski’ del Canal Olímpic s’ha reconvertit en un complex d’oci i esport amb xiringuito i ‘beach club’. «Estarem entre els millors ‘wakeparks’ d’Europa», prometen els socis
Així són els ‘disco tours’ ballant per Barcelona que s’han fet virals
La Connectada: el nou tardeig només per a dones per fer amigues a Barcelona
Malabarismos sobre tabla en el nuevo Be Wake Park. /
«Ho hem reformat tot», avancen els nous socis. Aquest diumenge, dia 29, s’inaugura el nou ‘wakepark’ de Castelldefels; el circuit de ‘cable ski’ del Canal Olímpic s’ha reconvertit en un complex d’oci i esport amb xiringuito i ‘beach club’. Be Wake Park, l’han rebatejat. «És el millor ‘wakepark’ que hi ha ara mateix a Espanya –garanteixen–. Estarem entre els millors d’Europa. Hi ha un nivell increïble».
Darrere de la nova concessió hi ha el grup Paripé i el Grupo Iguana. Això significa que a la zona de ‘wakeboard’ han afegit xiringuito i ‘beach club’ amb sorra de platja on es podran muntar bingos i tardejos. «Tot molt esportiu i familiar», recalquen. Ja han creat fins i tot un club de running. ¿El seu objectiu? «Que es converteixi en un punt de trobada d’oci i esport –resumeixen–. Estarà obert tot l’any».
La gran obertura de diumenge començarà a les nou del matí. Hi haurà sessió de ‘running + coffee party’, degustació gratuïta de paella fins a esgotar-ne les existències, bingo musical, rumba en directe i ‘dj’. Inauguració ‘non stop’. Serà una constant en el nou complex. «Farem un munt d’activitats», avancen.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Els cuiners bascos coincideixen: "L’error més habitual en fer marmitako és un brou aigualit i poc treballat"
- Ciència Tarragona i Reus omplen els seus bars de ciència en una nova edició del festival “Pint of Science”, del 18 al 20 de maig
- Reforma de l’Administració La Generalitat destina cinc milions d’euros a la formació en IA de fins a 250.000 treballadors públics
- Nova tendència en automoció "Vaig aprovar amb només 13 pràctiques i va ser més barat"
- La demanda per obtenir el carnet per a cotxes automàtics es dispara
