Mort del ‘Cavalieri’
Funerals d’Estat per a Silvio Berlusconi dimecres a la catedral de Milà
L’ex primer ministre italià Silvio Berlusconi, que ha mort aquest dilluns als 86 anys a causa d’una leucèmia, tindrà funerals d’Estatdimecres a la catedral de Milà, ha anunciat la diòcesi local. «Els funerals d’Estat de Silvio Berlusconi se celebraran el dimecres 14 de juny a la catedral de Milà», ha puntualitzat la diòcesi d’aquesta ciutat del nord d’Itàlia a la seva pàgina web.
Des del mateix dia de la seva mort, el fèretre del magnat malalt de leucèmia s’exposarà a la seva mansió Villa Martino de Arcore, una localitat a prop de Monza, al nord de Milà, i dimarts a la seu de Mediaset, segons les mateixes fonts. L’alcalde de la capital llombarda, Giuseppe Sala, ha ofert les instal·lacions de l’ajuntament, molt a prop del temple, per a la celebració de les exèquies.
Notícies relacionadesDesprés de la mort, a l’hospital San Raffaele de Milà, alguns seguidors s’han concentrat a les portes del centre hospitalari amb missatges de record i banderes italianes i del seu partit, Força Itàlia. Altres admiradors ja han començat a deixar flors a les portes de la seva mansió.
A Roma, la ciutat on va desenvolupar la seva històrica etapa política, la bandera d’Itàlia oneja a mig pal al Senat, on ocupava un escó des de les eleccions d’octubre de 2022.
- La duresa d’una malaltia El pitjor moment en la vida de Jordi Cruyff
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- El rescat miraculós de la llibreria Sant Jordi
- LA CLAU En l'elefant de Manuel Valls
- CORRUPCIÓ AL PP La Fiscalia demana l'arxiu de les actuacions contra Gallardón per la compra d'Inassa en el 'cas Lezo'
- Club Entendre-hi + Animals i plantes Les set plantes de Nadal per decorar casa vostra aquestes festes
- Propostes de plataformes Deu pel·lícules dels anys 80 per a fans de ‘Stranger Things’
- Gestió emocional Les cinc claus per les quals les paraules de Buenafuente sobre la seva salut són un exemple a seguir
- L’evolució del brot El Govern aixecarà dilluns les restriccions en el segon perímetre del focus de pesta porcina africana
- Tribunals La jutge de la dana cita a declarar com a testimoni el líder del PP, Alberto Núñez Feijóo
