Nova llei
Rússia sancionarà els qui equiparin l’URSS amb l’Alemanya nazi
Les sancions poden ser multes d’entre 1.000 i 2.000 rubles (entre 12,5 i 25 dòlars) o fins a 15 dies d’arrest

El president de Rússia, Vladímir Putin, ha promulgat aquest dissabte una llei que sanciona amb multes o amb fins a 15 dies d’arrest les persones que públicament equiparin els objectius i les accions del Govern i els militars de la Unió Soviètica amb els de l’Alemanya nazi durant la Segona Guerra Mundial.
La llei, que és una esmena al Codi de Faltes Administratives, també castiga els qui «neguin el paper decisiu del poble soviètic en la derrota de l’Alemanya nazi i la missió humanitària de l’URSS en l’alliberament dels països d’Europa».
Els ciutadans que incorrin en aquestes faltes seran sancionats amb una multa d’entre 1.000 i 2.000 rubles (entre 12,5 i 25 dòlars) o amb fins a 15 dies d’arrest.
Per a la persones jurídiques les multes ascendeixen a fins a 50.000 rubles (625 dòlars), que en cas de reincidència es dupliquen o poden comportar una suspensió d’activitats de fins a 90 dies.
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Infraestructura 45 anys esperant el pont del Baricentro
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- Repàs a 10 alcaldes de l’àrea de Barcelona en l’equador del mandat
- Preinscripció escolar a Catalunya El 91,5% dels alumnes d'I3 i el 89,6% dels de 1r d'ESO han estat admesos al centre públic demanat en primera opció
- Un paracaigudista resulta ferit molt greu a Empuriabrava
- De compres ¿Quan comencen les rebaixes d’estiu 2025? Dates de Zara, Mango i El Corte Inglés
- Aquesta és la flor groga silvestre que no deixes de veure pels carrers de Barcelona
- Crisi interna Santos Cerdán entrega l’acta quatre dies després de l’informe de la UCO i deixarà de ser aforat