Almenys un mort i 30 ferits en un xoc de trens a Alemanya
Almenys una persona ha mort i 30 més han resultat ferides a conseqüència del xoc entre dos trens a prop de la ciutat de Munic, a la regió d’alemanya de Baviera.
Segons ha avançat la Policia de Munic, els dos trens han col·lidit entorn de les 16.40 hores als voltants de l’estació d’Ebenhausen-Schaftlarn.
Notícies relacionadesDe moment es desconeixen les causes de l’accident, per la qual cosa les investigacions segueixen en marxa, segons ha relatat un portaveu de la Policia. A més, tampoc s’ha donat a conèixer la identitat de la persona morta.
L’empresa operadora de ferrocarrils Deutsche Bahn ha llançat una primera versió a les seves xarxes socials en la qual al·ludia a la presència d’«objectes a la via».
Temes:
- ACTUALITAT BLAUGRANA El FC Barcelona prepara ja el retorn a l’estadi de Montjuïc
- Evolució demogràfica Un de cada tres espanyols tindrà més de 65 anys el 2070
- Les batalles del Madrid Florentino declara la guerra a tothom
- TELEVISIÓ I MAS Sandra Barneda
- Santa Tecla 2025 Tarragona i Mataró s'enfrontaran en un duel musical de bandes per commemorar els 100 anys del pasdoble 'Amparito Roca'