Malestar a Londres
Dimiteix el secretari d’Estat per al Brexit del Govern de Boris Johnson
La sortida de David Frost aguditza la crisi en què està immers el primer ministre britànic

El responsable britànic de les negociones per al Brexit, David Frost, deixa el Govern de Boris Johnson en desacord amb la direcció que està prenent l’Executiu. D’acord amb l’exclusiva del ‘Mail on Sunday’, Frost va presentar la seva dimissió a Johnson fa una setmana, però el primer ministre el va convèncer perquè es mantingués en el càrrec fins al gener.
Frost diu estar «desil·lusionat» amb les restriccions del pla b contra la covid-19, l’augment dels impostos i l’agenda verda de Johnson. La seva sortida del Govern és un cop baix per a Johnson, que viu la pitjor crisi del seu mandat, després de la rebel·lió d’un centenar de diputats ‘tories’ i un desastrós resultat electoral dijous.
Frost, secretari d’Estat per al Brexit, va negociar amb Brussel·les la sortida del Regne Unit de la Unió Europa. Des de fa un any estava intentant sense èxit canviar el Protocol per a Irlanda del Nord, la part més conflictiva del tractat. L’última reunió sobre aquesta qüestió va tenir lloc divendres sense que hi hagués avenços significatius.
- Retrobament Gran nit de Messi a Barcelona amb Busquets, Alba i companys del PSG
- Visita L’empremta que va deixar Olivia Newton-John a Galícia
- Segons ‘The Guardian’ La millor platja del món és a Espanya
- Trobada internacional La festa aquàtica del festival Circuit bat rècords amb més de 10.000 gais a Barcelona
- Moviment sense precedents Terratrèmol polític als EUA pel registre de la residència de Donald Trump
- Consum Aquest és el supermercat més barat i desconegut d’Espanya: estalvi de fins a 100 euros al mes
- Mercat immobiliari OCU: advertència per als que tinguin una assegurança amb la hipoteca
- Seguretat ciutadana ¿Quins són els districtes més insegurs de Barcelona?
- Tarifes d’estiu ¿Quant costarà aparcar a Barcelona aquest mes d’agost?
- Mobilitat Els punts negres de la grua municipal a Barcelona: compte amb aquests tres carrers