Guardó periodístic
La periodista Mavi Doñate, premi Cirilo Rodríguez de Periodisme
Juntament amb la periodista, estaven nominats José Naranjo, periodista ‘freelance’ a l’Àfrica i el corresponsal durant molts anys al Caire d’‘El Mundo’, Francisco Carrión

La periodista i corresponsal a Pequín de radiotelevisió espanyola, Mavi Doñate, ha sigut guardonada aquest divendres amb el 36 premi Cirilo Rodríguez de Periodisme a la gala de premis que ha tingut lloc al parador de Segòvia.
Juntament amb la periodista, estaven nominats José Naranjo, periodista ‘freelance’ a l’Àfrica i el corresponsal durant molts anys al Caire d’‘El Mundo’, Francisco Carrión.
Notícies relacionadesEl premi Cirilo premia la tasca dels corresponsals i enviats especials a l’estranger. El jurat està compost per representants dels diferents mitjans espanyols. El guardó és organitzat anualment per l’associació de periodistes de Segòvia.
Anteriors edicions del mateix premi van reconèixer la tasca de periodistes d’EL PERIÓDICO com Marc Marginedas, guanyador de la XXX edició, i Ana Alba, finalista de la XXXV edició.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Esmorzar de ‘Faro de Vigo’ i EL PERIÓDICO Illa: "No volem privilegis, amb la nostra proposta tots guanyen"
- Alcalde de Vigo Caballero: "Amb Illa veig Catalunya i veig Espanya"
- El president demana un debat "racional" sobre finançament
- Medi ambient La meitat dels municipis amb pla antiincendis no el tenen actualitzat
- Les flames amenacen el parc natural Font Roja, a Alacant