CITA ELECTORAL
Així estan les enquestes de les eleccions als EUA 2020
Donald Trump retalla distàncies a Joe Biden, que continua al capdavant en els sondejos amb gairebé 7 punts d'avantatge
zentauroepp55728546 trump201103120227 /
Amb les eleccions del 3 de novembre als Estats Units ja en marxa, el president Donald Trump ha aconseguit retallar gairebé en un punt l’avantatge de l’exvicepresident Joe Biden, situat en 6,9 punts percentuals en la intenció de vot en l’àmbit nacional, segons la mitjana de diferents sondejos elaborada per la web de notícies polítiques nord-americana Real Clear Politics. L’avantatge del candidat demòcrata es manté en plena jornada electoral. [Seguiu els resultats de les eleccions als EUA en directe.]
Les fonts utilitzades per fer la mitjana, de forma individual, constaten l’avantatge del que va ser vicepresident amb oscil·lacions entre els 3 punts percentuals i 11 punts.
En els últims mesos, Biden, de 77 anys, ha superat fàcilment Trump, de 74, en la mitjana d’intenció de vot i en les últimes setmanes l’ha augmentat. La controvertida gestió que el president ha fet del seu contagi del virus de la Covid-19, lluny de beneficiar-lo, manté les distàncies a favor del seu contrincant.
En les anteriors eleccions, el 2016, les enquestes eren molt més ajustades i els contrincants, el republicà Donald Trump i la demòcrata Hillary Clinton, amb prou feines estaven separats per un parell de punts poc abans del dia de les eleccions.
- Segona vida (25) / LUIS MILLA "Hisenda em va fer una inspecció quan me’n vaig anar del Barça al Madrid"
- Canvi climàtic Joan Roig dimiteix com a alcalde d’Alcanar a ‘Salvados’: «Ens ve una cosa molt greu, molt greu»
- Joan Roig, d’Alcanar, primer alcalde que dimiteix pel canvi climàtic
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- Platja El pacífic poble a només 15 minuts de Santa Coloma de Gramenet: espectacular
- Crisi ramadera Catalunya dona per finalitzada la crisi ramadera de la dermatosi nodular, que va obligar a sacrificar unes 3.000 vaques
- 'El segon cafè' de La 2Cat L'editorial de Cristina Villanueva: Quan la corda es trenca
- Cine ‘Romería’, ‘Sirat’ i ‘Sorda’, favorites dels premis Gaudí
- Crisi ramadera Els casos de pesta porcina s’eleven a 26 senglars després de la confirmació de 10 nous positius
- Previsió meteorològica Tot el litoral i prelitoral català, en avís groc davant les intenses pluges previstes per a aquest dimarts
