POSSIBLE DISTENSIÓ
Macron espera una reunió entre Rouhani i Trump les pròximes setmanes
Segons el president francès, "es donen les condicions" per a una trobada, i assegura que hi podria haver un acord

zentauroepp49575447 french president emmanuel macron greets u s president donal190826212652 /
El president francès, Emmanuel Macron, va assegurar aquest dilluns que "es donen les condicions" perquè els presidents dels Estats Units, Donald Trump, i l’Iran, Hassan Rouhani, es reuneixin, i creu que aquesta entrevista podria tenir lloc pròximament.
"Espero que en les pròximes setmanes puguem aconseguir que hi hagi una entrevista entre Rouhani i Trump, en la qual jo mateix, i també els nostres socis, hi podríem ser. Aquesta trobada seria molt important. Hem creat les condicions perquè es produeixi i perquè hi hagi un acord", va dir Macron en una roda de premsa conjunta amb Trump.
Aquesta possible distensió arriba després que Macron es reunís aquest diumenge a Biarritz, en una trobada al marge de la cimera del G-7, amb el ministre d’Afers Exteriors iranià, Mohamed Javad Zarif.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Santa Tecla 2025 Tarragona i Mataró s'enfrontaran en un duel musical de bandes per commemorar els 100 anys del pasdoble 'Amparito Roca'
- Minimitzar les conseqüències L’oficina tècnica per coordinar les obres de Rodalies arrencarà a l’octubre
- ACTUALITAT BLAUGRANA El FC Barcelona prepara ja el retorn a l’estadi de Montjuïc
- Nou informa ANAR El ‘bullying’ creix a Espanya a causa del mal ús de la intel·ligència artificial
- A ALACANT Sánchez anuncia un pla de 13.000 milions, la inversió més gran de la història per als aeroports espanyols