PÀNIC A BORD

Un jove britànic grava l'aterratge d'emergència de l'avió en què viatjava

El vídeo mostra els passatgers cada vegada més espantats a mesura que augmenten els senyals d'alarma

Una de les cabines de l'aparell, de la companyia Cathay Pacific, es va omplir de fum

Ethan Williams grava el moment en què el seu avió es veu obligat a aterrar d’emergència. / YOUTUBE / ONE CITY AT A TIME

1
Es llegeix en minuts
ESTEFANÍA MEDINA / BARCELONA

El jove britànic Ethan Williams no es va espantar quan l'avió  de la companyia Cathay Pacific en què viatjava de Hong Kong a Los Angeles es va veure obligat a fer un aterratge forçós a causa del fum que va omplir una de les cabines de l'avió. Va mantenir la calma i va decidir gravar un vídeo del que passava, per captar les reaccions de la resta de passatgers.

Williams ha volgut que el vídeo serveixi per conscienciar els passatgers de la importància de prestar atenció a les indicacions que les hostesses de les aerolínies fan a l'inici de cada vol per informar dels passos a seguir en cas d'emergència i que, habitualment, la majoria ni escolta.

QUATRE MINUTS D'AGONIA

Williams relata en el vídeo tot el que veu mentre els passatgers, histèrics, intenten posar-se les armilles salvavides després d'haver sigut alertats del problema en el vol.  El noi diu a la càmera: "No estic segur del  que passa, però passa alguna cosa amb aquest vol perquè tots els assistents corren com bojos i tots els senyals d'emergència augmenten".

Els passatgers passen uns minuts agònics davant la possibilitat d'un amaratge. Minuts després se'ls informa que l'avió podrà aterrar a l'aeroport de Los Angeles tal com estava previst.

LA RESPOSTA DE L'AEROLÍNIA

Cathay Pacific va comunicar a través del compte de Twitter que el mal funcionament d'un ventilador va ser la causa de l'incident, i que el capità ho va detectar durant el vol i tot seguit van aplicar les mesures d'emergència oportunes.

 

 

 

 

    

 

Notícies relacionades

Una vegada fora de perill, els passatgers del vol CX884 van rebre una recompensa econòmica de 300 dòlars per part de la companyia com a compensació de l'incident per la seva "paciència i comprensió", deia el comunicat que va ser entregat als viatgers i que Ethan Williams ha penjat al seu compte de Twitter.