DIA INTERNACIONAL DEL TREBALL
Activistes de Femen interrompen el discurs de l'1 de Maig de Marine Le Pen
La líder de l'FN també ha vist com el seu pare era aclamat per un grup de simpatitzants
Activistes de Femen fan la salutació nazi davant el lloc on Marine Le Pen feia un discurs, aquest divendres a París. /
Tres activistes de Femen, amb els pits al descobert, com és habitual en elles, i amb la inscripció 'Heil Le Pen', en al·lusió a la salutació nazi, pintada al seu cos, han interromput durant diversos minuts el discurs que la líder del Front Nacional, Marine Le Pen, feia a París amb motiu de l'1 de Maig.
"Quantes sorpreses en aquest Primer de Maig", ha assenyalat Le Pen després que les forces de seguretat s'emportessin les tres joves del balcó al qual s'havien abocat, a la plaça de l'Òpera, per fer la salutació nazi.
Amb aquest comentari al·ludia també a la primera sorpresa que ha tingut la dirigent del partit ultra francès en l'acte que cada any l'FN organitza en aquesta plaça per rendir homenatge a Joana d'Arc. Al míting s'ha presentat, sense estar-hi convidat, el seu pare i fundador del partit, Jean-Marie Le Pen, de 86 anys, amb qui la dirigent manté tenses relacions. Rebut amb crits de "Jean-Marie, Jean Marie" per un grup de simpatitzants, ha pujat a la tribuna, sense mirar la seva filla, ha aixecat els braços i ha escoltat els aplaudiments durant uns minuts, abans de marxar, sense quedar-se a escoltar el discurs de Marine.
CONTRA IMMIGRANTS, ISLAMISTES I LA UE
Notícies relacionadesFinalment, La dirigent ha pogut agafar la paraula i continuar amb normalitat el seu míting, en què ha carregat contra la immigració massiva, l'islamisme, la Unió Europea (UE), la seva moneda única i els grans partits de França: el Partit Socialista de François Hollande i la Unió per un Moviment Popular (UMP) de Nicolas Sarkozy.
"El forat negre de la UE s'ho empassa tot" i "per tot arreu veiem que Europa ordena i els governs executen", ha dit en un discurs que ha dirigit a les famílies i a les classes populars.
- Figura icònica Van Morrison torna a Barcelona després de nou anys d’absència
- Previsió de risc El Govern aixeca les restriccions de mobilitat perquè el temporal de vent «va a la baixa»
- Demografia El 50% de la població mil·lennista a Catalunya ha nascut a l’estranger
- THE CONVERSATION La nostra salut depén del barri on vivim
- Extrems climàtics Catalunya ha viscut en tot just un mes i mig 10 borrasques amb nevades, pluges torrencials, inundacions i vents huracanats
