Una noia marroquina, víctima d'una violació col·lectiva a Tànger
La policia només ha arrestat un dels tres agressors de la noia, que podria ser menor d'edat, segons apunten alguns mitjans del país
Una noia marroquina va ser víctima divendres passat d'una violació col·lectiva en un barri popular de la ciutat de Tànger, al nord del país, per part d'un grup de tres persones de les quals almenys una ja ha estat detinguda.
Segons el diari 'Ahdaz al Magrebiya', la víctima és una menor de 17 anys de Tetuan que havia conegut un noi de Tànger (a 80 quilòmetres de la seva ciutat) a través de la xarxa social Facebook, i que visitava amb certa freqüència.
Notícies relacionadesEn una de les seves visites, la parella va ser assaltada per tres individus per agredir la menor, i el seu company va fugir per avisar la policia, que no va poder evitar la violació de la seva amiga per torns. La policia ha aconseguit arrestar un dels tres violadors, i també ha detingut el nòvio per "segrest d'una menor".
Dues versions
Un altre diari, 'Asabah', explica la mateixa història de la violació col·lectiva encara que amb algunes diferències: assegura que la víctima tenia 23 anys (i per tant no era menor) i que va ser objecte d'una trampa, ja que el jove que la va contactar per Facebook era un dels agressors.
- Canvis a l’octubre Així serà la nova 2 en català: una desconnexió amb Gemma Nierga, Oriol Nolis i Jordi Basté
- El bus X3, la nova línia exprés de TMB, dobla el nombre de viatgers
- FUTBOL Carles Pérez, exjugador del Barça, hospitalitzat després de ser mossegat per un gos als genitals
- Sisme Un terratrèmol de magnitud 8,8 a l’est de Rússia desencadena alertes de tsunami a diversos països del Pacífic
- Per revelar dades del nòvio d’Ayuso Una associació de fiscals demana al jutge Hurtado que suspengui de funcions el fiscal general quan li obri judici oral