Viral
Ángel Garó la torna a fer grossa amb un vídeo en què explica a qui s’ha de votar
L’humorista torna a sortir a la palestra després de viralitzar-se un vídeo en què s’esplaia d’allò més sobre política

L’humorista i actor Ángel Garó torna a sortir a la palestra després de viralitzar-se un vídeo en què s’esplaia d’allò més sobre política. Es tracta d’una publicació de TikTok que l’ha portat fins al ‘trending topic’ de fa més d’un any, abans de les eleccions andaluses, que ha aixecat una enorme polseguera, a menys d’un mes que se celebrin les eleccions generals del 23 de juliol al nostre país.
«Jo soc homosexual i soc de dretes». Així comença el vídeo de l’humorista. «Em fa molta gràcia que es facin els amos de l’LGTBI, ¿oi? Jo soc homosexual i soc de dretes. No obstant, veig la injustícia dia a dia perquè llegeixo, estudio», arrenca en el vídeo el còmic
«Em sembla increïble el socialcomunisme que estem vivint en aquests moments. I com que estem en democràcia, jo dic el que em surt de l’ànima, igual que ho fan els esquerrans negacionistes de la història, perquè ara Putin no és comunista, no, és amic de Franco», diu amb ironia l’humorista en aquest vídeo de dos minuts.
Notícies relacionades@franciscoescobar00♬ so original – Francisco Jose
És llavors quan clama sobre qui s’ha de votar en les pròximes eleccions generals: «És que els esquerrans tenen contestacions per a tot. Jo a l’únic que animo és que votin els partits que són dignes. Perquè, vaja, Podem és que és... El millor que va fer és tallar-se la cua, l’altre», diu Garó, amb referència a Pablo Iglesias, exlíder de la formació morada.
Segons ell, els partits d’esquerra són una «colla de pocavergonyes». «Progressisme en diuen», arriba a dir, abans de concloure el seu al·legat: «Repeteixo, jo soc homosexual, i a molta honra, però jo voto el que s’ha de votar. Tinguin collons i votin el que és bo i deixin-se de tanta merda esquerrana i comunista que ens portarà a la ruïna».
- Un incendi al Baix Ebre crema 570 hectàrees, el 90% als Ports
- El mapa territorial Enquesta CIS: El PSOE assetja cinc governs autonòmics del PP en l’equador de la legislatura
- Osona Una ‘moto espia’ dels Mossos capta per la C-25 un conductor sense cinturó, parlant pel mòbil i bevent
- Xarxes Molts turistes confonen Mallorca amb França i creuen que l'alemany és l'idioma oficial, segons una enquesta de carrer a Palma
- FUTBOL El Reial Madrid demana ajornar el seu partit de lliga contra l’Osasuna al 29 d’octubre
- Salut i benestar José Abellán, cardiòleg: "Crec que ens estem equivocant en donar-li massa importància a l'exercici de força"
- A Barcelona Els Mossos abaten un home que va matar el seu germà d'un tret i es va atrinxerar a Calldetenes
- Helicobacter pylori: així són els símptomes de la infecció que afecta la meitat de la població
- Última hora Incendi a Paüls: el vent dificulta els treballs d’extinció d’un foc que ha arrasat 2.300 hectàrees
- Crac dels ‘reels’ Jordi Roca, l’‘influencer’ que xiuxiueja i té més d’un milió de seguidors a Instagram