Te quedó grande
¿Quants diners ha guanyat Shakira amb les cançons contra Piqué?
La cantant colombiana ja ha llançat quatre temes molt exitosos dedicats a la seva exparella: ‘Te Felicito’, ‘Monotonía’ i les col·laboracions amb Bizarrap i Karol G

Les cantants colombianes Shakira i Karol G van llançar aquest divendres la cançó titulada «TQG» («Te quedó grande»), amb noves al·lusions a les seves exparelles, l’exfutbolista espanyol Gerard Piqué i el raper porto-riqueny Anuel AA, respectivament. Un tema que s’ha convertit en tendència i que va aconseguir 1,5 milions de reproduccions en les dues primeres hores des de la publicació.
Aquesta és la quarta cançó de Shakira després de la seva ruptura amb Gerard Piqué. Pel tema «Te felicito» juntament amb el porto-riqueny Rauw Alejandro, la primera d’aquesta trilogia de cançons dedicades a la seva exparella, va rebre els premis Artista Pop Femenina de l’any, Col·laboració de l’Any Pop i Cançó de l’Any– Pop Urbà. Després va publicar ‘Monotonía’ i la sessió #53 juntament amb el productor argentí Bizarrap, que en només dues setmanes va acumular gairebé 162 milions de reproduccions en plataformes com Spotify.
Tenint en compte les reproduccions a Spotify, Youtube i TikTok els beneficis per les cançons estarien en 3.053.634 euros, una xifra que pujarà segur en les pròximes setmanes amb l’èxit del seu últim llançament amb Karol G.
- Repàs a 10 alcaldes de l’àrea de Barcelona en l’equador del mandat
- Infraestructura 45 anys esperant el pont del Baricentro
- Préstecs Emancipació Illa llança una línia de crèdits sense interessos per ajudar els joves a pagar l’entrada del seu primer habitatge
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Un professor del Conservatori del Liceu, acusat d’agressió sexual
- Perills del mosquit tigre: malalties que transmet i per això has d’avisar si et pica
- Resposta dels conservadors El PP lamenta que Sánchez opti per una "agonia lenta" i rebutja la censura: "Arribarem a la Moncloa d'una manera molt més neta"
- Compareixença a Ferraz Sánchez admet que ha perdut la majoria social i resistirà fins al 2027: "Lliurar el país al PP i Vox seria una irresponsabilitat"
- Perfil Montse Mínguez, els ulls de Salvador Illa a l'equip interí del PSOE després del cas Santos Cerdán
- Preinscripció escolar a Catalunya El 91,5% dels alumnes d'I3 i el 89,6% dels de 1r d'ESO han estat admesos al centre públic demanat en primera opció