Alegria a Ubrique
María José Campanario dona a llum el seu tercer fill amb Jesulín
És un nen del qual encara no se sap el nom
María José Campanario ha donat a llum el seu tercer fill en un hospital de Jerez de la Frontera (Cadis). La dona de Jesulín de Ubrique va ingressar el mateix matí del dia del naixement del nadó després d’un embaràs que també ha estat marcat per la malaltia que arrossega l’odontòloga des de fa anys, segons avança Lecturas.
Aquest és el tercer fill de la parella, un nen del qual encara no se sap el nom. La flamant mare va fer el 28 de maig 43 anys. Va ser a finals de l’any passat quan María José Campanario i Jesulín de Ubrique van anunciar l’inimaginable: estaven esperant el seu tercer fill en comú, el quart del pare de l’Andrea, la filla de Belén Esteban. No l’estaven buscant, però ja se sap com funciona la natura. Et sorprèn quan menys t’ho esperes. Resumint, són coses que passen, ho van explicar ells en el seu moment.
Quan ho van anunciar, Jesulín i Campanario estaven en el tercer mes de gestació.
- Des d’aquest dijous Catalunya suma sis radars mòbils a l’AP-7 als quatre que hi ha i vigilarà la velocitat en els 344 quilòmetres de la via
- Juegos Olímpicos Milán-Cortina 2026 Bernat Sellés: "Les pistes d’esquí de la Cerdanya han sigut el pati de casa meva"
- A ALEMANYA Agredit l’àrbitre que en un estadi va demanar casar-se amb el nòvio
- Futbol americà La defensa dels Seahawks aclapara els Patriots a la Superbowl
- Barcelona, protagonista Com fer que una fàbrica generi el seu propi gas
