ANUNCI AMB OPTIMISME

Valorar els petits moments de la vida, la nova campanya nadalenca de Campofrío

Protagonitzat per Quique San Francisco, María Galiana, Silvia Abril, Andreu Buenafuente, James Rhodes, Juan Echanove i Raúl Gómez, l’espot té un record per a Michael Robinson

La campanya ‘D.E.V. Disfruti en vida’, és una crida de l’empresa càrnia a disfrutar del present i dels qui tenim al nostre voltant

3
Es llegeix en minuts

Campofrío torna a sorprendre, generar admiració i despertar sentiments amb el seu ja tradicional espot nadalenc. L’empresa d’alimentació acaba de presentarla campanya ‘D.E.V. Disfruti en Vida’, un cant a la vida en forma d’homenatge als qui se’n van anar i a‘tots els que continuen intentant cada dia disfrutar del regal de la vida’.Amb un clar missatge vitalista, unQuique San Francisco abillatcom la mort, amb la seva capa i dalla-, fa un recorregut pel quotidià per recordar que la seva presència dona sentit a la vida i que, sabent de la seva existència, «no hi ha dia, per insignificant, estrany o difícil que sembli que no mereixi ser viscut». 

«A través d’aquest personatge, volem destacar la necessitat d’apreciar les coses del dia a dia per evitar que la vida passi sense adonar-nos-en. Perquè quan veiem la mort de prop, ja és massa tard per viure tot el que volíem haver viscut, per disfrutar de l’autèntic que tenim al nostre voltant»,ha explicat Javier Portillo, director de màrqueting de Campofrío.

En un any tan complex, la campanya nadalenca de Campofrío vol tornar a interpretar el que preocupa els ciutadans, i des d’una visió optimista, fer-los reflexionar.«Volem recordar l’important que és viure cada minut: Saber Disfrutar de cada moment per petit que sigui»,ha assenyalat el directiu a la presentació de l’espot.

Una xerrada amb Michael Robinson

Després de tancar-se les portes del teatre on actua,Quique San Francisco emprèn un passeig pels carrers de Madrid per finalitzar a la majestuositat del cim de la muntanya de Montserrat des d’on manté una conversa amb el comentarista esportiuMichael Robinson, mort el mes d’abril passat, que des del cel representa els que aquest any se n’han anat deixant-nos com a llegat la seva passió per la vida.

En el seu recorregut,San Franciscomostra aquells moments que, tot i que senzills, estan carregats de forts sentiments com la conversa d’un pare i un fill, una reunió d’amics al voltant d’una taula o un simple partit de bàsquet. Tot això, des de la perspectiva de la mort, de qui l’humorista catalàAndreu Buenafuenteintenta explicar les nombroses acepcions al músic anglèsJames Rhodes. El passeig per Madrid s’atura al Congrés dels Diputats onQuique proposa una singular votació capaç de posar d’acord tots els grups polítics i, per descomptat, els sanitaris, grans herois de l’any 2020 que des de les portes d’un centre sanitari ratifiquen el plebiscit. 

Els actorsSilvia Abril i Juan Echanove, i Raúl Gómez ‘Marathon Man’completen el repartiment d’aquesta història on té especial rellevància la figura de la carismàtica actriuMaría Galiana, l’únic personatge capaç de mantenir una conversa cara a cara amb Quique per recordar-nos«l’important que és disfrutar de la vida».

Codirigida perPaco Plaza(‘Rec’, ‘Quien a hierro mata’), que s’estrena en la realització d’un anunci de Campofrío, iDaniel Sánchez Arévalo, que ja va treballar per a la marca en campanyes com ‘La Tienda LOL’ i ‘Fake Me’, ‘D.E.V. Disfruti en Vida’ ha comptat amb un equip de producció de més de cent professionals i setanta figurants. La campanya ‘D.E.V. Disfruti en Vida’ s’estrenarà avui a la televisió, les xarxes socials, el cine i a la pàgina webwww.disfruteenvida.es.

Campanyes singulars

Des del 2013, les campanyes de Nadal són una de les més esperades de l’any pel seu original i nou plantejament i on hi intervenen els rostres més populars de la televisió, l’esport i l’espectacle.

Notícies relacionades

Aquell any,Pau GasoliRafa Nadalvan servir de ganxo per presentar el vídeo protagonitzat per Chus Lampreave, que buscava la nacionalitat estrangera. En aquest anunci apareixienVerónica Forqué, Juan Ramón LucasiChiquito de la Calzada,entre d’altres.

En els dos anys següents, la companyia va triar Burgos com a escenari principal dels seus anuncis nadalencs després de l’incendi que va assolar la seva planta principal el novembre del 2014. Aquell mateix any,Santiago Segura es va vestir de bomber. I el 2015, l’empresa càrnia va canviar l’humor per un cant a la vida amb ‘Despertares’, protagonitzat perTristán Ulloa i Emma Suárez. També és recordada la campanya del 2006, que amb el títol ‘Fills de l’entesa’, confrontava parelles tan antagonistes com un independentista català i una espanyolista.

Temes:

Nadal Empreses