SORTIDA DIÀRIA
La infanta Elena passeja la Tula, la seva gossa, amb la qual passa el confinament
La duquessa de Lugo és a la seva casa de Madrid sense els fills
Un dia més, la infanta Elena, de 56 anys, ha passejat la seva mascota, la Tula, una fox terrier, pels voltants de la seva casa madrilenya, en un dia ventós i desagradable. I ha aprofitat la presència d’alguns mitjans per explicar que només surt de casa per passejar el gos, que viu amb la lògica inquietud l’evolució de la pandèmia i que manté totes les mesures decretades de confinament. A casa es dedica a la costura, a cuinar i a parlar amb els seus familiars.
Amb una parca de color blau marí, pantalons texans i vambes, la germana del Rei portava la preceptiva mascareta protectora i també guants i subjectava la gossa amb una corretja amb la bandera espanyola.
La duquessa de Lugo també surt cada tarda a aplaudir els sanitaris. Fa uns dies se la va poder veure entonant el ‘Resistiré’ del Duo Dinámico, des del balcó de casa seva. Els seus fills no estan amb ella. Felipe està a Marbella, i fa també més d’un mes que Victoria Federica està instal·lada en un ‘cortijo’ a Jaén amb el seu nòvio, Jorge Bárcenas i altres amics.
- HABITATGE Polèmica per l’anunci del Ministeri d’Habitatge: tres adults compartint pis desencadena una onada de crítiques
- Eduardo Mendoza: "Tothom està indignat per alguna cosa, però jo no, vivim formidablement"
- Barcelonejant Arriba a Barcelona la màquina viral de postals sorpresa que ha desencadenat la bogeria a Nova York
- Congrés d’Aecoc Roig anima els empresaris a "sortir de l’armari i no tenir por"
- La crisi habitacional El Govern estudia la prohibició de la compra especulativa d’habitatge
- Successos Ordre d'allunyament i llibertat vigilada per als menors del Berguedà acusats d'agressió sexual
- Violència masclista Les acusacions mantenen la petició de presó permanent revisable per a l'acusat d'assassinar la parella a Campdevànol
- Tribunal Constitucional El fiscal s’oposa que el TC aixequi de forma cautelar l’ordre de detenció de Puigdemont
- 40è aniversari El 23-F per a mil·lennistes: ¿Com va ser el cop d’Estat de Tejero?
- Acte amb economistes Junqueras veu «molt lluny» l’acord sobre finançament i reclama a la societat civil que també pressioni