PROPOSTA ALS FANS
Beyoncé i Jay-Z promouen el veganisme
La parella ofereix entrades gratis als seus concerts a qui es faci vegà

lmmarco46783153 file photo beyonce arrives with husband jay z at the metrop190201155022 /
Beyoncé i Jay-Z estan bolcats al veganisme. Tant, que en un intent per fomentar aquest estil d’alimentació que prescindeix de tot el que tingui algun component del regne animal, la parella d’artistes ha fet una oferta als seus seguidors: entrades gratis per als seus concerts a canvi d’un mes de consumir productes vegans.
Beyoncé ha anunciat el desafiament als seus 123 milions de seguidors a Instagram dient que recolzava el Greenprint Project, que promou l’adopció d’una dieta vegana parcial per limitar l’empremta mediambiental. Els fans que hi vulguin participar s’han d’inscriure en el concurs ‘online’, i un d’ells serà escollit a l’atzar per guanyar un parell d’entrades cada any durant 30 anys de concerts de Beyoncé o Jay-Z, un premi de més de 10.000 euros.
Les condicions es limiten als residents dels Estats Units i a aquells que siguin majors de 18 anys. Els seguidors que vulguin participar en el desafiament hauran d’inscriure-s’hi abans del 22 d’abril, i el sorteig es durà a terme un mes després, el 22 de maig.
Notícies relacionades"Solíem pensar en la salut com una dieta: algunes funcionaven per a nosaltres, d’altres no. Tenir fills ha canviat les nostres vides més que cap altra cosa. Una vegada considerada la salut com la veritat, en lloc d’una dieta, es va convertir en una missió per a nosaltres compartir aquesta veritat i estil de vida amb la quantitat de persones més gran possible", va assegurar el matrimoni a principis d’aquest any.
La parella aclareix que no esperen que tothom es faci vegà les 24 hores del dia els set dies de la setmana, sinó que volen animar els seus fans a seguir una dieta en què prioritzin les verdures per produir un "profund impacte en la nostra salut i el medi ambient". "
- Catalunya redueix la burocràcia per treballar als boscos
- Revolució en la mobilitat Els llums V16 permetran avisar dels incidents de trànsit en temps real
- El conflicte del Pròxim Orient La manifestació propalestina de BCN acaba en aldarulls
- Urbanisme Les obres a l’interior de l’estació de Sants desorienten els viatgers
- ¿Ningú vol dimissions?
- Dijous 30 d'octubre a las 18:30h El Periódico et convida a participar en el nou #afterwork, L'Hospitalet 100 anys de ciutat
- Barcelona Andrea Tova, mexicana a Catalunya: “Em vaig equivocar de país. No sabia que parlaven català”
- REIVINDICACIONS L’intrusisme inquieta els anestesistes: «Hi ha metges no especialistes que estan realitzant sedacions i això comporta greus riscos»
- Premi Planeta Juan del Val, guanyador del premi Planeta 2025: «Hi ha massa escriptors educats, l’art ha de tenir cert afany de provocació»
- «El president de la pau» ¿És veritat que Trump ha parat 8 guerres? ‘Fact check’ sobre l’afirmació del president dels EUA