L'exdona de Prince publicarà un llibre sobre l'artista
Durà per títol 'The most beautiful' i expilcarà la vida íntima entre el cantant i Mayte García
prince2
Es van casar el dia de Sant Valentí del 1996 en una petita església de Minneapolis. Va ser una cerimònia íntima per a una unió que duraria poc més de 3 anys. I és que poques coses han transcendit del primer matrimoni de Prince amb la ballarina d'origen porto-riqueny Mayte García.
Ara, l'exdona del ‘príncep púrpura’ trenca el silenci i ha anunciat que publicarà unes “memòries íntimes” sobre la seva relació amb el cantant. El llibre, de l'editorial Hachette Books, sortirà a la venda l'abril del 2017, just en el primer aniversari de la mort de Prince.
Notícies relacionades
Mayte tenia 16 anys quan va conèixer l'home darrere de ‘Purple Rain’, que llavors li doblava l'edat. Una intensa història d'amor que culminaria, 5 anys més tard, amb un extravagant matrimoni i que s'acabaria després de la mort dels dos fills de la parella. El primer va morir a les dues setmanes a causa de la síndome de Pfeiffer, una malaltia genètica que afecta el desenvolupament del crani. El segon no va arribar a néixer a causa d'un avortament espontani.
Encara que aquesta època va ser la més brillant en la carrera de Prince, aquesta relació va marcar per sempre Mayte Garcia, que ara té de 42 anys. La seva relació era “d'un altre món”, ha dit en moltes entrevistes. Per això, el llibre es dirà ‘The most beautiful’ en al·lusió a la cançó ‘The most beautiful girl in the world’ que el músic va compondre per a ella.
- Varietat lingüística Aquests són cinc dels gentilicis més estranys i curiosos de Catalunya: origen i significat
- Turisme rural L’hotel centenari que domina el Montseny busca hereu: surt a la venda la gran joia de Viladrau
- Donald Trump El dubte
- Top 10 Aquests són els supermercats que paguen millor a Catalunya: el top 10 que més fan parlar
- Entrevista a Oriol Mitjà, metge i investigador expert en malalties infeccioses Oriol Mitjà: "la depressió no és deixadesa, ni mandra. És un dolor que et treu les ganes de viure"
