Quim Masferrer i altres famosos, 'en marxa'
El presentador de TV3, juntament amb Miquel Poveda, Antonio Orozco i José Manuel Pinto, col·laboren en la carrera solidària 'En marxa per la Paràlisi Cerebral'

/
L'actor i presentador del programa ‘El Foraster’ de TV3, Quim Masferrer, ha volgut col·laborar activament i és la nova imatge de la carrera solidària ‘En marxa per la Paràlisi Cerebral’, que organitza la Federació Catalana de Paràlisi Cerebral des del 2010 amb la col·laboració de la farmacèutica lpsen Pharma.
El català de 45 anys, amb tres nens discapacitats, Víctor, Seryoga i Pol, surten en el cartell de la sisena edició d'aquesta carrera sota l'eslògan: “Ells ja estan en marxa ¿I tu?”. Masferrer agafa el testimoni de l'humorista Jose Corbacho i Noe Gaya, una dona amb dany cerebral adquirit, que en van ser els protagonistes l'any passat.
MÉS FAMOSOS 'EN MARXA'
Masferrer, una de les cares més populars de la televisió catalana, no és l'únic famós que recolza aquesta carrera solidària. El 'cantaor' badaloní Miguel Poveda, molt implicat en causes com la lluita per la igualtat educativa i la lluita contra l'Alzheimer, també ha decidit unir-se a la marxa. S'ha posat la samarreta blava de suport i ha penjat la foto a Instagram.
Notícies relacionadesEl mateix ha fet el cantant de l’Hospitalet Antonio Orozco, que es troba immers en la seva última gira ‘Destino’, l'actriu i escriptora Ana Milán, l'exporter del Barça José Manuel Pinto i la presentadora Anne Igartiburu.
La carrera ‘En marxa per la Paràlisi Cerebral’ se celebrarà el diumenge 2 d'octubre al barri de les Corts de Barcelona a partir de les 9 del matí. El punt de trobada és l'avinguda de Sant Ramon Nonat, número 15. Hi ha previstos dos recorreguts, un de cinc quilòmetres i un altre d'un, i està oberta a tothom. Les inscripcions es poden fer fins i tot el mateix dia de la competició.
- Jaume Miralles serà el nou director general d’IA del Govern
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- Malalties ultrarares Un jove amb síndrome SAVI millora gràcies a un fàrmac contra el lupus
- Deduccions fiscals El ‘BOE’ confirma una nova deducció de fins a 340 euros en el teu IRPF: així pots beneficiar-te d’aquesta ajuda
- L’Apartur promou la "xivatada" anònima
- Ciutats amigues Tarragona s'agermanarà amb Voiron (França) aquestes festes de Santa Tecla amb el licor Chartreuse com a símbol d'unió
- Proposta del Govern La futura Llei del Taxi preveu eradicar les VTC urbanes a Barcelona i reservar aquest servei només al taxi
- Seguretat viària Més de 70.000 catalans estan en llista d'espera per examinar-se de la prova pràctica del carnet de conduir
- Pàrquing lliure Aparcar gratis a Barcelona: on estacionar sense pagar i sense multes
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."