NOIA DE PORTADA
'Interviú' despulla Venus O'Hara, escriptora i dissenyadora del seu propi consolador

fimedio33548064 gente chica interviu venus o hara necesito pasi160415134424
La model, escriptora i ‘sexteacher’ Venus O'Hara, que ha dissenyat el seu propi consolador i protagonitza un còmic molt animat a 'Interviú', és la noia de portada de la revista, que arriba aquest dilluns als quioscos.
"Vull educar sexualment la gent amb humor, art i amb les meves vivències". El 2011, quan va protagonitzar la seva primera portada, la bloguera anglesa resident a Barcelona va demanar un desig: ser provadora de vibradors. Avui, cinc anys després, ha testat més de 300 joguines sexuals i alerta dels enganys: "Tothom s'ha posat a fabricar joguines com una forma alliberadora. Però, compte, hi ha un costat fosc i no tots són de fiar".
"NECESSITO PASSIÓ, ¡VULL VEURE COETS!"
Notícies relacionadesVenus O’Hara, col·laboradora habitual de diaris i revistes, destaca a l'entrevista amb 'Interviú' la importància de la masturbació en la salut física, mental i emocional de les dones i confessa: "Des del 2003 vaig decidir no tornar a follar per follar; necessito passió, ¡vull veure coets!".
REEDICIÓ DEL NÚMERO DE MARIBEL VERDÚ DEL 1987
A més, aquesta setmana amb 'Interviú' s'entrega una reedició especial del número que va protagonitzar la famosa i premiada actriu Maribel Verdú el 1987.
- "Posa’t faldilla i et posaré un 7"
- 5.000 milions d’inversió Espanya proposa Mora la Nova per acollir una de les gigafactories europees d’intel·ligència artificial
- Un astre etern Messi esborra la síndrome de l’impostor a l’Inter Miami
- Justícia europea L’opinió de l’Advocat General sobre la retirada de la immunitat europarlamentària a Puigdemont s’ajorna sine die
- Els mals hàbits dels ‘boomers’ desafien el sistema de salut
- EL MERCAT BLANC-I-BLAU L’Espanyol fitxa Kike García, cinquè reforç a cost zero
- ‘overbooking’ a la porteria Ter Stegen s’acosta ara a un perillós dilema
- El primer fitxatge blaugrana "Per fi ha arribat el dia"
- Música urbana Bad Gyal mana el dia inaugural del Share Festival
- POLÈMICA Madrid canvia la llei per donar més control als concerts del Bernabéu